Попри війну, знищення складу та міграцію споживачів, «Кімберлі-Кларк Україна» та Центральна Європа, виробник Huggies®, Kotex®, Kleenex® і Depend, планує завершити рік з позитивними фінансовими результатами та рекордними частками в деяких категоріях товарів.
Зараз компанія сфокусована на збереженні бізнесу, підтримці команди та захисті від ризиків. Олександр Гарбаренко, керівник Kimberly-Clark в Україні та Центральній Європі, розповів про прийняті рішення, гуманітарні ініціативи та до чого готуватися українському бізнесу.
Рішення, що допомогли стабільно працювати
Війна переконала керівництво Kimberly-Clark, що швидко прийняте рішення – краще, ніж ідеальне рішення. До прикладу, після втрати складського приміщення під Києвом компанія оперативно відкрила новий склад, забезпечивши українських споживачів критично важливими засобами гігієни. Команда активно комунікувала з регіональним керівництвом та обмінювалась оновленнями ситуації в країні та на ринку – й отримала підтримку в ризикованих рішеннях.
Потрібно було бути максимально гнучкими у взаємодії з партнерами та виходити за межі стандартних процедур. Довіра менеджменту стимулювала команду знаходити неочевидні, креативні рішення, а покладена водночас відповідальність та закріплені цілі – якісно реалізувати ці ідеї.
Також довелось переглянути асортимент з урахуванням можливостей споживача в умовах війни.
Попри складні прогнози, ми віримо в Україну і майбутнє власного бізнесу, тому раджу не забувати й про позитивний сценарій – швидке закінчення війни та нашу перемогу
Підтримка команди
З початку російської повномасштабної агресії компанія надала фінансову підтримку співробітникам. Кадрових скорочень не було, вдалось зберегти всю команду. Зараз у пріоритеті – забезпечити працівників впевненістю в завтрашньому дні, хоча б відносно роботи, та атмосферою взаємної підтримки.
Зокрема, компанія продовжує забезпечувати можливості для кар’єрного росту, тренінги з інформаційної безпеки й активне спілкування з колегами через онлайн-зустрічі, глобальні таунхолли, внутрішні чати департаментів. Також прийнято рішення з другої половини року відновити вихідні дні в національні свята, які цьогоріч були скасовані по всій країні.
До чого має бути готовий бізнес
Увесь бізнес зараз будує плани виходячи з найгірших сценаріїв. Крім блекаутів це і подальша міграція населення за кордон, і погіршення фінансової спроможності споживачів.
Перш за все варто оптимізувати витрати без шкоди для бізнесу та з особливою увагою планувати свої грошові потоки, щоб уникнути будь-яких касових розривів. Також потрібно пропрацювати бекап-опції на усі можливі варіанти розвитку подій завчасно.
Наприклад, у планах компанії – відкриття складу в Польщі, який обслуговуватиме західну частину України. Це має зняти частину ризиків у випадку порушення логістики, зав’язаній на новому складі в Києві.
На період можливих блекаутів, щоб забезпечити безперервне керування ринками Центральної Європи та країн Балтії, які успішно розвиває українська команда, команда проробляє план перевезення частини команди в одну з європейських країн.
Щоб не залежати від електропостачання в конкретному місці та забезпечити максимальну мобільність команди, перенесено всю документацію та робочі платформи в хмару за принципом remote office.
«Попри складні прогнози, ми віримо в Україну і майбутнє власного бізнесу, тому раджу не забувати й про позитивний сценарій – швидке закінчення війни та нашу перемогу», – додає Олександр Гарбаренко.
Гуманітарна допомога та благодійні ініціативи
Компанія продовжує надавати допомогу українцям за підтримки низки благодійних та партнерських організацій, а також планує кілька нових проєктів.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.