Олександр Гарбаренко, керівник Kimberly-Clark в Україні та Центральній Європі
Категорія
BrandVoice
Дата

Швидко прийняте рішення – краще, ніж ідеальне. «Kimberly-Clark Україна» про те, як зберегти бізнес і підготуватися до майбутніх ризиків

2 хв читання

Олександр Гарбаренко, керівник Kimberly-Clark в Україні та Центральній Європі

Попри війну, знищення складу та міграцію споживачів, «Кімберлі-Кларк Україна» та Центральна Європа, виробник Huggies®, Kotex®, Kleenex® і Depend, планує завершити рік з позитивними фінансовими результатами та рекордними частками в деяких категоріях товарів.

Зараз компанія сфокусована на збереженні бізнесу, підтримці команди та захисті від ризиків. Олександр Гарбаренко, керівник Kimberly-Clark в Україні та Центральній Європі, розповів про прийняті рішення, гуманітарні ініціативи та до чого готуватися українському бізнесу. 

Рішення, що допомогли стабільно працювати

Війна переконала керівництво Kimberly-Clark, що швидко прийняте рішення – краще, ніж ідеальне рішення. До прикладу, після втрати складського приміщення під Києвом компанія оперативно відкрила новий склад, забезпечивши українських споживачів критично важливими засобами гігієни. Команда активно комунікувала з регіональним керівництвом та обмінювалась оновленнями ситуації в країні та на ринку – й отримала підтримку в ризикованих рішеннях.

Швидко прийняте рішення – краще, ніж ідеальне. «Kimberly-Clark Україна» про те, як зберегти бізнес і підготуватися до майбутніх ризиків /Фото 1

Потрібно було бути максимально гнучкими у взаємодії з партнерами та виходити за межі стандартних процедур. Довіра менеджменту стимулювала команду знаходити неочевидні, креативні рішення, а покладена водночас відповідальність та закріплені цілі – якісно реалізувати ці ідеї. 

Також довелось переглянути асортимент з урахуванням можливостей споживача в умовах війни. 

Попри складні прогнози, ми віримо в Україну і майбутнє власного бізнесу, тому раджу не забувати й про позитивний сценарій – швидке закінчення війни та нашу перемогу

Підтримка команди

З початку російської повномасштабної агресії компанія надала фінансову підтримку співробітникам. Кадрових скорочень не було, вдалось зберегти всю команду. Зараз у пріоритеті – забезпечити працівників впевненістю в завтрашньому дні, хоча б відносно роботи, та атмосферою взаємної підтримки. 

Зокрема, компанія продовжує забезпечувати можливості для кар’єрного росту, тренінги з інформаційної безпеки й активне спілкування з колегами через онлайн-зустрічі, глобальні таунхолли, внутрішні чати департаментів. Також прийнято рішення з другої половини року відновити вихідні дні в національні свята, які цьогоріч були скасовані по всій країні.

Швидко прийняте рішення – краще, ніж ідеальне. «Kimberly-Clark Україна» про те, як зберегти бізнес і підготуватися до майбутніх ризиків /Фото 2

До чого має бути готовий бізнес

Увесь бізнес зараз будує плани виходячи з найгірших сценаріїв. Крім блекаутів це і подальша міграція населення за кордон, і погіршення фінансової спроможності споживачів. 

Перш за все варто оптимізувати витрати без шкоди для бізнесу та з особливою увагою планувати свої грошові потоки, щоб уникнути будь-яких касових розривів. Також потрібно пропрацювати бекап-опції на усі можливі варіанти розвитку подій завчасно. 

Наприклад, у планах компанії – відкриття складу в Польщі, який обслуговуватиме західну частину України. Це має зняти частину ризиків у випадку порушення логістики, зав’язаній на новому складі в Києві. 

На період можливих блекаутів, щоб забезпечити безперервне керування ринками Центральної Європи та країн Балтії, які успішно розвиває українська команда, команда проробляє план перевезення частини команди в одну з європейських країн.

Щоб не залежати від електропостачання в конкретному місці та забезпечити максимальну мобільність команди, перенесено всю документацію та робочі платформи в хмару за принципом remote office. 

«Попри складні прогнози, ми віримо в Україну і майбутнє власного бізнесу, тому раджу не забувати й про позитивний сценарій – швидке закінчення війни та нашу перемогу», – додає Олександр Гарбаренко.

Гуманітарна допомога та благодійні ініціативи

Компанія продовжує надавати допомогу українцям за підтримки низки благодійних та партнерських організацій, а також планує кілька нових проєктів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні