Бренд роботодавця – тренд, що набуває розмаху в українському бізнесі. Все більше компаній різного масштабу пріоритезують власний імідж та свій найважливіший ресурс – команду.
La Famiglia Catering – лідери на ринку кейтеринг-послуг. Генеральна директорка сервісу Ольга Масловська розповіла, як зміцнити бренд роботодавця правильним та здоровим корпоративним харчуванням.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Керівники компаній розуміють, що грошова мотивація – короткотерміновий драйвер, і набагато важливіше виявляти турботу та підтримку всіма доступними способами. Водночас звичні корпоративні «плюшки» вже давно не дивують працівників, особливо представників молодого покоління.
Все більше бізнесів створюють мультивекторні HR-стратегії, спрямовані на довготерміновий розвиток і формування професіоналів. Компанії впроваджують розширені соціальні пакети, навчальні курси та тренінги, програми лояльності тощо.
Одним з аспектів хорошої корпоративної стратегії у розрізі HR є забезпечення здорового, різноманітного та смачного харчування.
Які тренди та тенденції на сьогодні є у сегменті корпоративного кейтерингу?
Основна тенденція, яку ми сьогодні спостерігаємо, – запит клієнта на якість харчування виріс, адже люди почали вживати більш здорову їжу
Водночас ресторанна їжа стала доступнішою, і наші клієнти хочуть різноманітності: страви італійської, азійської та української кухонь в одному меню.
Смакові якості, безсумнівно, все ще на першому місці. Також додалися інші вимоги: їжа має бути екологічною, а пакування – перероблюваним. Ми враховуємо сучасні тенденції й завжди прагнемо перевершити очікування клієнтів: використовуємо локальні фермерські продукти, щоб залишати менший вуглецевий слід, їжу доставляємо в екологічному пакуванні.
Сьогодні третину всіх продуктів у світі просто викидають. Щоб не бути серед компаній, які створюють зайві відходи, ми продумали спеціальну систему попереднього замовлення: це допомагає уникати перевиробництва.
Ще один аспект, який вплинув на ринок корпоративного харчування, – зростання важливості бренду роботодавця. Все більше бізнесів дбають про власний образ для потенційних фахівців та хочуть зміцнити імідж серед наявної команди.
Яким має бути сучасне корпоративне харчування для продуктивної, успішної команди?
Насамперед харчування має бути збалансованим, інклюзивним та варіативним. Ми пропонуємо меню на чотири тижні, у якому присутні страви з різним складом, що не повторюються.
Це дозволяє отримати повноцінний раціон з балансом мікроелементів, смаку та поживних характеристик. Ми наголошуємо на здорових, натуральних та сезонних продуктах.
Також La Famiglia Catering готує спеціальні страви: ми пропонуємо пісне, веганське та вегетаріанське меню, яке оновлюємо за сезоном.
Які головні переваги регулярного користування кейтеринг-сервісом для бізнесу?
Це win-win для всіх учасників: співробітники не витрачають робочого часу на пошук місця, де можна пообідати, а отримують збалансований та смачний обід прямо в офіс. Роботодавець отримує бонус у вигляді продуктивної та лояльної команди. В умовах сучасного ринку та зростаючої боротьби за фахівців це значущий конкурентний бонус для бізнесу.
Корпоративне харчування від La Famiglia Catering – це рівень і якість, підтверджені репутацією ресторанів та компанії La Famiglia: Vino e Cucina, Catch, Vero Vero, Toscana Grill, Semifreddo, Zafferano, «Кувшин», «Хуторець на Дніпрі» та інших.
Багато компаній вже усвідомили, що систему корпоративного харчування потрібно вибудовувати з професійними гравцями ринку – вони налаштують процес, встановлять обладнання, підберуть команду. Це стратегія, де і кейтеринг, і замовник виграють, тому що кожен займається своєю справою.
У Європі та Америці цей формат давно та успішно працює. За таким само принципом працюють на Заході школи та дитячі садки – і це наш наступний крок у розвитку промислового кейтерингу. Ми розробили меню з кандидатом медичних наук Наумовою Ольгою і з 2022 року виходимо на ринок дитячого харчування у закладах освіти.
Насправді ми забезпечуємо обідами не лише офіси, а й клієнтів приватних клінік Києва. Разом із лікарями ми створили меню для п’яти категорій пацієнтів – від дієтичного до безглютенового. Такий раціон замовляють за персональним призначенням лікаря.
Ви реалізували концепт «їдальні майбутнього». Розкажіть, що це і як працює?
Високотехнологічне обладнання та кваліфікована команда – запорука успіху. Світ рухається вперед, і вже за кілька років кухарі-роботи стануть звичною історією, хоча сьогодні велику частину роботи й виконують люди.
Наше завдання – постійно підвищувати кваліфікацію персоналу та автоматизувати те, що може бути делеговано машині. Це стосується навіть таких дрібниць, як точки видачі.
Щоб уникнути черги, ми розробили спеціальне програмне забезпечення та продумали систему часових меж для кожного відділу. Завдяки камерам спостереження кожен робітник може відстежити завантаженість закладу в режимі реального часу.
Також у межах концепції «їдальні майбутнього» ми реалізували кава-пойнти: тут готують правильну каву, пригощають десертами чи солоними круасанами. Наявність кава-пойнту в офісі розвʼязує проблему голодного співробітника чи гостей компанії тут і зараз, без попереднього замовлення.
Більшість компаній продовжує роботу в гібридному режимі, поєднуючи офіс та ремоут. Як імплементувати корпоративний кейтеринг при гібридній моделі роботи? Поділіться своїми кейсами.
Є компанії, які працюють у гібридному режимі, але все одно замовляють обіди. Особливо ефективно ця практика працює у тих компаніях, де є графік відвідування офісу для кожного співробітника.
Також популярна послуга серед наших клієнтів – замовлення додаткових порцій їжі додому. Щодня у нашому меню оновлюються варіації супів, салатів та основних страв, тому урізноманітнити свій раціон як в офісі, так і вдома дуже просто.
Один із наших клієнтів поділився інсайтом, що корпоративні обіди від компанії можуть стати додатковою мотивацією частіше ходити в офіс, спілкуватися з колегами. В епоху пандемії створити умови для максимальної взаємодії команди – необхідність.
У головному офісі Pixar, наприклад, навіть хотіли зменшити кількість вбиралень, щоб члени команди частіше перетиналися в одному місці та більше контактували.
Який вигляд має ваше найпопулярніше меню для корпоративних клієнтів?
Стандартне офісне замовлення зазвичай складається з салату, супу та основної страви з гарніром – у середньому комплексний обід коштує від 120 грн на особу. Проте у нас немає жодних обмежень у замовленні – завдяки зручному софту, великому вибору страв та спеціальній системі кожен обирає те, що йому подобається.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.