Андрій Скорбатюк, CEO компанії G-PLUS.SOLUTIONS. Фото: пресслужба компанії
Категория
BrandVoice
Дата

Сила українських технологій. ІТ-рішення від G-PLUS.SOLUTIONS допомагають забудовникам заробляти більше – як це працює

4 хв читання

Андрій Скорбатюк, CEO компанії G-PLUS.SOLUTIONS. Фото: пресслужба компанії

G-PLUS.SOLUTIONS – українська ІТ-компанія, яка розробляє CRM-систему для забудовників. Бренд представлений на міжнародному ринку з 2018 року. ІТ-рішення G-PLUS щодня використовують понад 1000 компаній з України, Туреччини, Казахстану, Болгарії, Грузії, Індонезії, Великої Британії та Кіпру.

За словами CEO компанії Андрія Скорбатюка, з 2022 року частка українських клієнтів G-PLUS.SOLUTIONS збільшилася втричі – до 385 забудовників. Він констатує, що сьогодні лідери будівельного бізнесу вже повністю перейшли на український ІТ-продукт, відмовившись від російських аналогів, що донедавна домінували на ринку. У такий спосіб імпортозаміщення у галузі відбулося. 

Розповідаємо, які фактори мотивують українських забудовників обирати національне ІТ-рішення, яку роль компанія G-PLUS.SOLUTIONS відіграла у перезапуску ринку і завдяки чому впоралася з різким зростанням попиту в Україні.

Відмова галузі від російського софту

До початку повномасштабного вторгнення CRM-ринок України був у полоні російських ІТ-платформ, розповідає Андрій Скорбатюк. В українських профільних ІТ-продуктів переважно не було таких рекламних бюджетів, як у російських. Як наслідок, вони мали менший попит і обмежене представлення на ринку. Тому, зокрема, компанія G-PLUS.SOLUTIONS від початку орієнтувалася на міжнародних клієнтів.

«Ситуація змінилася 2022 року. Використання ІТ-рішень країни-агресора заборонили законодавчо, і подальша робота з ними тепер пов’язана з юридичними та репутаційними ризиками. До того ж російські ІТ-системи – законна ціль української ІТ-армії, а тому вони зараз працюють зі збоями», – пояснює Андрій.

Крім цього, за його словами, забудовники, які працювали на російському софті, зіткнулися з проблемою доступу до своїх даних і ризиком їх втратити. Вони отримали ультимативне попередження, що якщо не заберуть всі інформаційні бази протягом кількох днів, потім за них доведеться заплатити мільйони гривень. Тому компанії не могли собі дозволити зволікати з рішенням.

Фінальним тригером для ринку стала кампанія «Не спонсоруй вбивць» від Мінцифри, додає СЕО G-PLUS.SOLUTIONS. Ця програма призвела до того, що свідомий український будівельний бізнес остаточно поставив крапку у стосунках з російськими ІТ-рішеннями.

«Забудовники мігрували з російських CRM-систем з базами даних за 5-7 років діяльності, що потребувало експертизи, узгодженості та точності. Найскладніше було реалізувати механізм переходу без зупинки робочого процесу. Але ми прийняли цей виклик. І сьогодні можемо стверджувати, що імпортозаміщення у будівельному девелопменті відбулося. Істеблішмент нашої галузі тепер жодним чином не пов’язаний з ворожим продуктом», – зауважує Андрій Скорбатюк.

Вибір на користь національного продукту

Коли українські забудовники ухвалили рішення відмовитися від російського софту, перед ними постало питання впровадження нової технологічної платформи. Андрій Скорбатюк виділяє три фактори, на які зважали бізнеси під час вибору:

  • CRM-система має бути спеціалізованою. Платформи загального призначення вимагають індивідуалізації, що призводить до росту витрат і нестиковок в IT. Натомість продукт, заточений під будівельну галузь, на 100% відповідає професійним запитам ринку.
  • Український продукт замість закордонного. Імпортні рішення – дуже дорогі для українського будівельного бізнесу, ціна може відрізнятись в десятки разів. Крім цього, у них немає техпідтримки українською мовою та інтеграції з українськими сервісами. Відсутня функціональність, яка би відповідала національній структурі ринку, як-от моніторинг платежів, що враховує фіксацію цін у доларах та оплату у гривнях.
  • Наявність екосистеми. Більшість CRM-стартапів пропонують клієнтам надто «сирі» платформи, які не охоплюють весь спектр потреб забудовників. Водночас якщо обрати продукти різних постачальників, їх важко обʼєднати в єдину систему. Тому на перший план виходить комплексне рішення, що зосереджує профільну експертизу та базується на глибинному розумінні бізнес-процесів у будівельному девелопменті.

Набір продуктів G-PLUS задовольняє усім цим вимогам, адже забезпечує забудовнику роботу за принципом єдиного вікна. Продукти нерозривно повʼязані одне з одним, тому будівельні компанії отримують змогу індивідуально оцифровувати процеси девелопменту й у такий спосіб розв’язати свої галузеві завдання у сферах продажів, маркетингу, наскрізної аналітики тощо.

«Я працюю у будівельній галузі 15 років, зокрема з 2018 року розвиваю продуктову лінійку G-PLUS на міжнародних ринках. На один лише кодинг наша команда сукупно витратила понад 6 років, адже розробка екосистеми продуктів не буває швидкою та вимагає ретельності. Зрештою сьогодні ми змогли повернути отриманий досвід в Україну та стати технологічним партнером для лідерів будівельного бізнесу», – наголошує СЕО компанії.

Андрій Скорбатюк

Андрій Скорбатюк, CEO компанії G-PLUS.SOLUTIONS. Фото: пресслужба компанії

Екосистема G-PLUS.SOLUTIONS

Флагманський продукт G-PLUS – CRM-система для забудовників. Вона дозволяє контролювати та обслуговувати всі звернення до команди з продажів, а також забезпечує доступ до вбудованих галузевих інструментів. Серед них, наприклад, відкриті лінії, завдяки яким можна підключити на сайт усі вхідні канали комунікації, щоб в одному місці контролювати всі переписки з клієнтами.

Незамінним інструментом управління нерухомістю є шахматка будівельного проєкту – інтерактивна схема забудови, що у режимі реального часу підказує, які квартири вільні, продані або заброньовані. Таким чином виключається ризик подвійного продажу.

Взаємодіяти з рендерами будинків допомагають інтерактивні фасади. Покупець може вибрати та подивитися план конкретної квартири, дізнатися про її статус і залишити заявку на покупку. Відповідно, забудовник отримує більшу кількість звернень на тому ж обʼємі трафіку. Щоб створити інтерактивний фасад, забудовнику не потрібно залучати програмістів – достатньо скористатися сервісом G-PLUS VISUAL.

Лише в G-PLUS наявні авторські технологічні рішення, як-от візуальне відображення рекламних креативів у картках лідів. З цим інструментом менеджери компанії розуміють, яка саме реклама у соцмережах привела їм того чи іншого клієнта. Реалізувати таку функціональність вдалося завдяки партнерству з компанією Meta.

Крім цього, екосистема включає:

  • Моніторинг та контроль платежів – для ефективного управління та ефективного збору заборгованості;
  • Мультиворонки та тунелі продажів – для реалізації всіх нюансів бізнес-процесів;
  • Платформу автоматизації бізнес-процесів – для автоматизації процесів у девелопменті;
  • Звіти — для прийняття аргументованих управлінських рішень;
  • Інші галузеві ІТ-рішення – від візуалізації нерухомості у 3D до системи внутрішнього документообігу для забудовника.

Перезапуск ринку ІТ-рішень для забудовників

До 2022 року компанія G-PLUS.SOLUTIONS зростала планово, щомісяця залучаючи до 30 клієнтів з усього світу. Проте за пів року після повномасштабного вторгнення, коли галузь адаптувалась під нові реалії, до бізнесу в один момент звернулася сотня українських забудовників, пригадує Андрій Скорбатюк.

«Будівельні компанії шукали того, хто врятує їхні дані та забезпечить ІТ-рішенням для подальшої роботи. У такий спосіб вийшли на нас. Було не просто опрацювати всі звернення й нікого не підвести. Ми впоралися з цим сплеском попиту завдяки тому, що мали за плечима потужні інфраструктуру й інженерну експертизу», – пригадує СЕО G-PLUS.SOLUTIONS.

Щоб оптимізувати роботу, в компанії запустили портал DiY (do it yourself), де будівельні компанії можуть отримати відповідь на будь-які запитання. Крім цього, команда записала понад 200 відеоінструкцій про те, як впровадити та налаштовувати продукти G-PLUS. Вони лягли в основу Академії для забудовників для підвищення кваліфікації та навчання кадрів. 

«До нас ніхто не викладав аналогічні україномовні матеріали у YouTube. Ми сформували новий тренд у галузі будівельного девелопменту, а зараз наш приклад наслідують інші CRM-розробники. Фактично, ми перезапустили ринок. І на цьому не зупиняємося: плануємо й надалі задавати галузеві ІТ-стандарти», – підсумовує Андрій Скорбатюк.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд