MacBook Pro
Категория
BrandVoice
Дата

Цифрове мислення сучасного бізнесу. Як MacBook Pro та Jamf підвищують ефективність роботи і безпеку компаній

7 хв читання

Успіх корпорації Apple неймовірний – вражають і її стрімкий зліт як бізнесу, капіталізація якого перевищила $1 трлн, і революція у світі цифрових технологій, яку вона здійснила на початку третього тисячоліття. За обсягами продажів техніки Apple стоїть перш за все її унікальність, зручність технічних нюансів для професійних користувачів і здатність виконувати будь-які бізнес-завдання для сучасних компаній 

У вересні цього року дослідницька компанія International Data Corporation спрогнозувала, що до жовтня 2024-го підприємства світу здійснять масштабний перехід на комп’ютери Mac. З огляду на це, ймовірно, обсяги Mac, проданих бізнес-користувачам, зростуть на 20%. Американський бізнес уже почав оновлення своїх «технопарків». Українські компанії не відстають. Забезпечення співробітників технікою Apple – на порядку денному у багатьох вітчизняних бізнесів. Чому підприємців, які обирають MacBook більшає? Які проблеми бізнесу вирішує цей комп’ютер, як підвищує продуктивність команд, і у чому його унікальність, що підкупає professional user? Розповідаємо про це, ґрунтуючись на поясненнях експертів компанії «АСБІС-Україна» і на прикладі кейсу компанії GlobalLogic Ukraine.

Чому MacBook Pro, Apple Business Manager та Jamf – ідеальні робочі інструменти?

Олексій Дубов

Олексій Дубов

Systems Engineer у компанії «АСБІС-Україна», що є дистриб’ютором продукції Apple

Багато світових компаній дозволяють співробітникам самим обирати техніку, на якій працювати: Mac або PC, iPhone або Android, і троє з чотирьох обирають девайси Apple.

Техніка Apple максимально функціональна серед продуктів зі схожими характеристиками, має більші можливості, ніж конкуренти, і завжди була популярною, незважаючи на ціну. Чому ж аналітики відзначають активізацію закупівель комп’ютерів Mac для корпоративних потреб саме зараз? Корені цієї тенденції криються у соціальних та політичних процесах сьогодення. Через пандемію коронавірусу, а в Україні ще й через повномасштабну війну, все більше компаній сприймають віддалену роботу не як тимчасову необхідність, а як нову реальність. У таких умовах – коли support-команда в іншому місті або країні – потрібна максимальна зручність в обслуговуванні, безпека та захищеність даних девайсу. Ці питання вирішують комп’ютери Apple, зокрема MacBook Pro. Що ще їм під силу? «Розв’язувати низку «цифрових» проблем, з якими стикаються сучасні компанії», – продовжує Дубов. Йдеться про:

  • навантаження на IT-команди, які обслуговують великий технопарк, підключаючи нові пристрої та оновлюючи програмне забезпечення;
  • довготривале підключення нових девайсів і налаштування їхньої роботи;
  • зростання кількості кіберзагроз і винахідливості злочинців, зокрема у контексті крадіжки даних.
MacBook Pro

MacBook Pro 14

MacBook Pro

MacBook Pro 14

MacBook Pro

MacBook Pro 16

MacBook Pro

MacBook Pro 16

Предыдущий слайд
Следующий слайд

Спираючись на співпрацю з десятками компаній різного профілю, де працює від 10 до 10 тис. співробітників, в «АСБІС-Україна» запевняють – MacBook Pro бездоганно показує себе під час віддаленої роботи. Олексій Дубов виділяє такі переваги користування MacBook Pro:

  • віддалене підключення, незалежно від локації працівника – MacBook Pro можна підключити, навіть не дістаючи його з заводського пакування, ще на шляху зі складу. Налаштоване і підключене обладнання прибуде до віддаленої філії або дому співробітника;
  • рішення Jamf та сервіс Apple Business Manager дозволяють налаштувати додатковий захист;
  • підвищення продуктивності IT-команд – ІТ-працівник може одночасно адмініструвати більше пристроїв.

В «АСБІС-Україна» пояснили, як працює цей складний, але швидкий ланцюжок підключень: «Співробітник вмикає техніку, під час активації пристрій автоматично перенаправляється у систему управління (Jamf Pro), дистанційно отримує налаштування, профілі, конфігурації та необхідні для роботи додатки. Цей процес не потребує жодного дотику руки IT-спеціаліста, тож онбординг нового співробітника прискорюється в рази».

Коли техніка Apple потрапляє в корпоративне середовище, компанії мають налаштувати централізоване управління нею, каже Олексій Дубов. Тут не обійтися без звʼязки Apple Business Manager і MDM – системи управління мобільними пристроями.

Jamf

Рішення Jamf та сервіс Apple Business Manager дозволяють налаштувати додатковий захист

Сервіс Apple Business Manager дозволяє привʼязати техніку Apple за серійним номером до кабінету тієї чи іншої компанії. А для авторизації співробітників чудово підходить Jamf Connect, що дає змогу звʼязати локального користувача на Mac з хмарним акаунтом.

«На ринку багато MDM-рішень, здебільшого крос-платформенних, тобто тих, що працюють і з Windows, і з Android, і з iOS, і з Mac, – пояснює Дубов. – Своєрідний золотий стандарт в управлінні технікою Apple – це платформа Jamf, яка спеціалізується на керуванні лише технікою цього виробника і дає рівень управління, якого неможливо досягти на крос-платформах».

Jamf – це програмна платформа для швидкого і безпечного керування корпоративними комп’ютерами Apple. Цей продукт – лідер у галузі MDM для компаній, що користуються пристроями Apple, бо дозволяє віддалено підключати, налаштовувати і захищати корпоративні пристрої та безпечно зберігати на них дані.

Jamf Pro допомагає контролювати безпеку парку комп’ютерів Apple, активізує девайс без доторку ІТ-фахівця та керує додатками на комп’ютерах Apple. Jamf Connect допомагає користувачу розпакувати Mac, увімкнути його та отримати доступ до своїх корпоративних програм після входу за допомогою єдиного набору облікових даних хмарної ідентифікації.

Рентабельність інвестицій у MacBook Pro і Jamf

Може здатися, що повний перехід на MacBook Pro та Jamf займає багато часу, а період онбордингу може розхитати звичний графік роботи команди. Насправді бізнесу потрібно лише ухвалити рішення – переходимо на MacBook, бо це відкриє нові горизонти продуктивності колективу та нові перспективи для компанії. Решту роботи – від придбання до впровадження девайсів Apple і програми Jamf – допоможуть зробити фахівці «АСБІС-Україна».

Jamf

Jamf-software

Jamf

Jamf-software

Jamf

Jamf-software

Предыдущий слайд
Следующий слайд

Покроковий алгоритм підтримки клієнта з боку компанії має такий вигляд:

  • перший етап – пошук і надання партнера для вирішення індивідуальних завдань;
  • другий етап – вибір пристроїв і системи віддаленого керування та консультація щодо первинного налаштування;
  • третій етап – перевірка на сумісність програмного забезпечення й підтримка компанії в інтеграції бізнес-продуктів: Mac, MacBook Pro, Apple iPad, iPhone.

«АСБІС-Україна» пропонує клієнтам обслуговування придбаних продуктів і сервісів: розширену гарантію тривалістю до двох років на додачу до заводської гарантії; допомогу у вирішенні питань з боку персонального менеджера; супровід в інтеграції пристроїв Apple у ІТ-екосистему та управлінні ними.

У компанії піклуються про те, щоб клієнти купували техніку Apple за найкращими умовами. За програмою Trade-in компанія викуповує старі пристрої клієнта незалежно від бренду і віднімає їхню ціну від вартості нового MacBook. У рамках послуги BuyBack «АСБІС-Україна» може протягом трьох років з дня купівлі викупити корпоративні пристрої за фіксованою залишковою вартістю. А послуга Try&Buy дає клієнту змогу купити Mac, тестувати його 30 днів і, якщо він не підійшов, повернути та отримати назад його повну вартість.

Компанія «AСБІС-Україна» – частина міжнародного холдингу ASBIS Group, дистриб’ютора компʼютерної техніки та комплектуючих, споживчої електроніки й техніки і низки сучасних цифрових рішень для бізнесу.

«АСБІС-Україна» працює з 1997 року. Сьогодні це провідний дистриб’ютор компʼютерної техніки і комплектуючих, зокрема авторизований дистриб’ютор техніки Apple, а також рішень для бізнесу. Поточний портфель «AСБІС-Україна» нараховує понад 50 брендів.

Компанія сертифікує, навчає та інструктує клієнтів за напрямками:

  • дистрибуція техніки для споживачів (ноутбуки, планшети, телефони, побутова техніка, smart годинники, відеореєстратори, комп’ютерні аксесуари, програмне забезпечення, кліматична техніка);
  • ІТ-компоненти (CPU, SSD, HDD, Memory DRAM, Memory FLASH);
  • IT-рішення (сервери, системи збереження даних, мережеве обладнання, кібербезпека, інженерна інфраструктура, програмне забезпечення, інтерактивні медіа-носії, відеоконференц-звʼязок).

Як український бізнес впроваджує сучасні цифрові рішення – кейс GlobalLogic Ukraine

Близько пʼти років тому IT-компанія GlobalLogic Ukraine імплементувала рішення Jamf Pro, а на початку 2023-го – модуль Jamf Connect. Зараз команда фіксує неабиякі позитивні зміни в ефективності роботи.

GlobalLogic Ukraine, маючи давні надійні відносини з компанією CTLine, зупинилася на рішенні на базі обладнання Apple. Фахівці CTLine організували повний супровід проєкту – первинні консультації щодо підбору рішення, комунікацію з «АСБІС-Україна» та логістику.

Зараз компанія керує приблизно 4000 MacBook через Jamf Pro. «Хтось отримує комп’ютер, а хтось здає чи обмінює його при зміні проєкту», – пояснює Роман Мудрецов, Senior Lead Engineer у GlobalLogic Ukraine.

GlobalLogic, компанія групи Hitachi, – глобальна IT-компанія з головним офісом у Кремнієвій долині. Присутня у 21 країні та обʼєднує майже 30 тис. інженерів. Українські офіси розташовані у Києві, Харкові, Львові й Миколаєві. 

Є представництва компанії в Австралії, Аргентині, Ізраїлі, Індії, Ірландії, Іспанії, Канаді, Колумбії, Мексиці, Німеччині, Перу, Польщі, Румунії, Словаччині, США, Уругваї, Хорватії, Чилі, Швеції та Японії. 

В Україні GlobalLogic входить до трійки найбільших IT-компаній, як свідчить рейтинг DOU на липень 2023-го. Понад 6500 українських інженерів компанії створюють цифрові продукти у ключових індустріях – медицина, автомобільна промисловість, телеком, будівництво, медіа, фінанси, напівпровідники й інше.

GlobalLogic відзначено як одну з найстійкіших компаній і найбільшого експортера України у 2022 році, згідно з рейтингами Forbes.

Коли компанія почала стрімко зростати, залишатися з одним Service-Desk на 50-100 людей було незручно, тож почався пошук шляхів для автоматизації підтримки. «До інтеграції Jamf Pro на підготовку одного робочого місця ми витрачали багато часу. До того ж завжди червоним прапорцем майорів людський фактор – навіть професіонал може помилитися, забути щось, – каже Роман Мудрецов. – Після впровадження Jamf Pro стандартний набір імплементується при розгортанні нової операційної системи на Мас, а користувачу і службі підтримки не потрібно нічого робити». 

Інтеграція всіх користувачів компанії зайняла до двох місяців, а весь процес – півроку. Зараз GlobalLogic Ukraine використовує Jamf Pro для управління пристроями та Jamf Connect для інтегрування акаунтів зі своєї інфраструктурою в Mac. «Мати один аккаунт і пароль всюди зручніше для користувача, – каже Мудрецов. – До того ж Jamf Pro автоматично пролонгує для всіх пристроїв компанії дію безпекових гарантій, впроваджених в Apple-пристроях для захисту їх від крадіжки чи пошкоджень. Це береже час і гроші в управлінні технопарком».

GlobalLogic Ukraine

GlobalLogic Ukraine імплементувала рішення Jamf Pro, та модуль Jamf Connect

Після впровадження Jamf Pro фахівці GlobalLogic Ukraine уже не так часто звертаються до Support-команди. «Машина не помиляється, тож ми стали більш захищеними, що позитивно вплинуло і на імідж компанії, і на швидкість й ефективність роботи, і на фінансові показники, – пояснює Роман. – Після імплементації таких продуктів неважливо, скількома системами керувати, бо не потрібно постійно збільшувати обслуговуючий персонал. Ми керуємо будь-якою кількістю систем, що жодним чином не впливає на навантаження на Service Desk».

Отже, техніка Apple – це не тільки зручні пристрої для власного користування. Вони стають бездоганним рішенням для бізнесу будь-якого масштабу. Сьогодні Apple – це потужна і гнучка екосистема, яка дозволяє підприємствам розширювати свій потенціал і вирішувати завдання будь-якої складності. Обираючи Apple, підприємства отримують не просто пристрої, а й ключ до успішного досягнення стратегічних цілей.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.