Магніт на холодильник у формі голови голуба – презентувала креативна агенція banda.agency в межах нової рекламної кампанії для бренду KABANOSY від «Дмитрук». На голову пташки можна повісити пачку мʼясних снеків кабаносей, бо вони зберігаються і без холодильника.
Мʼясний снек, давно популярний у сусідній Польщі, на український ринок вивела компанія Олега Дмитрука. Невеликий волинський виробник мʼясної продукції запустив бренд імені самого себе у 2018-му, вклавши у трансформацію виробництва 91 млн грн.
За пʼять років KABANOSY Дмитрука зайшли майже у весь український ритейл – від Rozetka та Епіцентру до мереж АЗК. «Здатність продуктів знаходитись поза холодильною вітриною допомагає глибокій дистрибуції», – каже заступник генерального директора компанії Тарас Скорупський. Виторг виробника зростав навіть у найтяжчий для української економіки минулий рік. У 2022-му «Дмитрук» продав мʼясних снеків на понад пів мільярда гривень.
Наші продукти відповідають міжнародному стандарту, говорить про плани на експорт Скорупський. Експансію вже обкатали на Азербайджані, де KABANOSY продаються з 2020 року.