Ювелірний бренд Dukachi збільшив виторг у 3,4 раза в 2024 році. «Зростаємо завдяки унікальним дизайнам, дорогим матеріалам, креативному маркетингу та відкриттю власного магазину», — каже співзасновниця Анна Книженко, яка запустила бренд разом із сестрою Єлизаветою в 2018 році.
Назва бренду повʼязана з дукачами — прикрасами XVII століття. Спеціалізується на складних прикрасах із золота, каміння та емалі, зокрема на популярних підвісках — ляльках мотанках. «У 2024 році ми змінили стратегію, відмовившись від більшості срібних виробів на користь золотих», — пояснює Анна Книженко.
Щомісяця компанія виробляє понад 150 прикрас, маючи 15 працівників і кілька аутсорсингових команд. У червні 2025 року відкриється флагманський бутик на Хрещатику, в подальших планах — масштабуватися на Львів та Європу.