Категорія Свій бізнес Дата Сьогодні 18:30 «Прибрати подразник з поля зору». Бренд Bevza зняв з продажу ялинкові прикраси «Пʼять колосків» після осуду у соцмережах. Як бізнесу не попасти у нерв суспільства
Категорія Свій бізнес Дата Сьогодні 17:33 «Маржа падає, а потім – відкат». Частина компаній уникає знижок на «чорну п’ятницю». Як вони шкодять бізнесу?
Категорія Рейтинги Дата 19 листопада 202 найбільші приватні компанії України 2025: від «Метінвесту», ДТЕК та АТБ до агротрейдерів, магазинів одягу і виробників дронів
Категорія Свій бізнес Дата 24 листопада У США відкрився другий заклад «Молоко від фермера». Куди ще піде засновник Тарас Мороз після Америки? Бліц-інтервʼю
Категорія Свій бізнес Дата 23 листопада Не лише ChatGPT. Дев'ять сервісів, які допомагають МСБ витрачати менше і працювати ефективніше
Категорія Свій бізнес Дата 22 листопада Школа зростання. Бренд корисних батончиків Fizi зріс з нуля до 100 млн грн за три роки. Шість інструментів, які спрацювали
Категорія Свій бізнес Дата 17 листопада Продажі без продавців. Як зайти у бізнес на вендинг-автоматах і скільки можна заробляти на франшизах із продажу кави, їжі, іграшок, квітів і води
Категорія Свій бізнес Дата 13 листопада «Гроші отримають найхитріші або найвідповідальніші». Для чого ESG потрібен малим та середнім бізнесам. Досвід «Тoм», Coosh та Ptashkin Sad
Категорія Свій бізнес Дата 10 листопада Від ремесла – до підприємництва. Скільки можна заробляти на крафтовій кераміці та чи вигідний цей бізнес. Кейси «Покутської кераміки», Dovbysh Porcelain та Kust
Категорія Свій бізнес Дата 05 листопада Дрібниці ціною у сотні тисяч. Мережа ресторанів Varfamily економить 2 млн грн на рік на простих рішеннях. Що придумали її власники?
Категорія Свій бізнес Дата 04 листопада Личинка в шоколаді. «Жуколад» від «Китайського Привіту», Milk Bar і «Аврори» розпродали за кілька днів. Чи вдалося заробити на креативі?
Категорія Свій бізнес Дата 01 листопада Український бренд Ancient Smithy продає сокир на $1,5 млн. Серед замовників – американські спецпідрозділи, астронавт NАSA і Sony PlayStation. Як бренд масштабується на маркетплейсах