Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale. /надано пресслужбою Ferrexpo
Категорія
BrandVoice
Дата

Місце щасливих людей. Як Ferrexpo адаптує HR-стратегію, відповідно до нових викликів

4 хв читання

Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale. Фото надано пресслужбою Ferrexpo

У гірничодобувній компанії Ferrexpo з активами в Україні усвідомлюють, що команда – це не просто стратегічний ресурс, а конкретні люди, з власними історіями досягнень, з яких складається історія успіху всього підприємства. Тому, попри виклики, продовжують активно інвестувати у персонал. «Зараз на ринку праці України ми спостерігаємо багато трендів, що корегують нашу HR-стратегію, – кажуть у компанії. – Але Ferrexpo має достатньо сил та енергії, щоб відповідати на ці виклики й зберігати людей, залучаючи їх у команду». Що дає таку впевненість і дозволяє стабільно працювати у важкі часи?

Наразі на українському ринку праці спостерігається дефіцит кадрів на так звані виробничі, або «чоловічі» спеціальності.

Юлія Клевова

HR-директорка Ferrexpo в Україні

«На сьогодні майже 800 співробітників, представників критичних для наших підприємств професій, виборюють незалежність нашої держави на фронті. Також має місце плинність кадрів. Причому ринок свідчить про те, що зарплати в нас перевищують медіанну по галузі, а з певних позицій знаходяться у верхньому квартилі. Тому оплата праці не є головним фактором плинності». 

Юлія Клевова, HR-директорка Ferrexpo в Україні

Юлія Клевова, HR-директорка Ferrexpo в Україні

У Ferrexpo активно шукають нові резерви. Наприклад, розвивають школу для навчання та підвищення кваліфікації працівників, діяльність якої спрямована на створення багатофункціональних професій. Також залучають жінок на «чоловічі» спеціальності й розвивають проєкти жіночого лідерства. На підприємствах впроваджується Школа Femunity, де за три роки понад 200 співробітниць змогли розвинути свої лідерські якості для професійного зростання.

«Ми створюємо зручні виробничо-побутові умови для жінок на виробництві, бо забезпечення комфорту праці – обов’язок Ferrexpo, яка позиціонує себе як місце щасливих людей», – наголошують у компанії.

Ще один чинник стабільності команди – постійна турбота про працівників, їхні родини, фізичне та ментальне здоров’я. З початку війни компанія не призупинила жодного пункту колективного договору, де йшлося про добробут і мотивацію персоналу. Також запроваджено низку додаткових проєктів, спрямованих на піклування про персонал.

Так, програма добробуту допомагає впоратися з психологічними проблемами шляхом отримання анонімної допомоги у медичному центрі Ferrexpo. Компанія забезпечує страхування здоров’я працівників, опікується вимушеними переселенцями та має комплексну програму з підтримки ветеранів, яка крім фізичної й психологічної реабілітації містить інформаційний супровід, санаторно-курортне оздоровлення та перекваліфікацію для співробітників, які за станом здоров’я не можуть повернутися до своїх робочих місць. 

Особлива гордість – корпоративний театр Ferrotale, де співробітники розкривають свої таланти, спілкуються й відволікаються від важкої буденності. Кошти з продажу квитків на вистави спрямовуються на придбання спорядження для воїнів ЗСУ. «Довіра керівництву та згуртованість команди – ось той двигун, що дає компанії змогу стабільно працювати, – наголошує Юлія Клевова. – Більшість працівників з початку війни залишилися з нами й продовжують сумлінно виконувати свої обов’язки з вірою у перемогу».

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "За двома зайцями" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "Вечори на хуторі близ Диканьки" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "Вечори на хуторі близ Диканьки" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "Вечори на хуторі близ Диканьки" в корпоративному театрі Ferrotale

корпоративний театр Ferrotale

Вистава "Вечори на хуторі близ Диканьки" в корпоративному театрі Ferrotale

Попередній слайд
Наступний слайд

Оксана Кісільова

зварниця, змінна майстриня дробильно-збагачувальної фабрики Полтавського ГЗК 

Місце щасливих людей. Як Ferrexpo адаптує HR-стратегію, відповідно до нових викликів /Фото 1

Оксана Кісільова, зварниця, змінна майстриня дробильно-збагачувальної фабрики Полтавського ГЗК

Мої дідусь і тато – електрогазозварники, тож я з дитинства розуміла, що ця професія складна та відповідальна. Але в гірничому училищі Горішніх Плавнів я обрала родинну професію й не пожалкувала: під час практики на Полтавському ГЗК мене так вразили розмах і міць виробництва, що я одразу зрозуміла, де хочу працювати.

Спочатку колеги-чоловіки на фабриці здивовано мене зустріли – запитували, чи вмію я щось робити. Звісно, з часом я довела, що люблю роботу та вмію зварювати металоконструкції, як і вони. Тому вдячна колегам за підтримку, допомогу й підказки.

Вже пів року я працюю помічницею майстра та стажую інших жінок, навчаючи їх основам роботи зварниць.

Хоча, на перший погляд, і не скажеш, але моя професія творча: тут треба гарно виводити кожен шовчик, щоб він мав кращий вигляд. Мені подобається, коли мої учениці швидко опановують навички, а найбільше – що після стажування вони працевлаштуються на підприємства компанії, бо розуміють, що тут хороші умови роботи, гідна зарплата, турботливі керівники та наставники, які дійсно дбають про розвиток своїх підлеглих.

Олександр Мазур

електрослюсар цеху інформаційних технологій і звʼязку Полтавського ГЗК, ветеран російсько-української війни 

Олександр Мазур

Олександр Мазур, електрослюсар цеху інформаційних технологій і звʼязку Полтавського ГЗК, ветеран російсько-української війни

У нашому регіоні Ferrexpo – найбільший роботодавець, який забезпечує найкращі умови роботи та гідну зарплату. Тож, щоб працевлаштуватися в компанію, я здобув професію помічника машиніста екскаватора у гірничому училищі, а потім закінчив коледж.

Рішення стати на захист України з перших днів повномасштабної агресії прийняв виважено. Воював понад рік. Після отриманих травм демобілізувався. 

Під час служби у ЗСУ компанія памʼятала про мене та дбала про те, щоб я і мої побратими мали все необхідне. Знаю, що до компанії систематично звертаються різні військові частини та від початку війни вона спрямувала понад 955 млн грн у тому числі на допомогу українським захисникам.

Після повернення з фронту я одразу попрямував на комбінат, де за мною зберегли робоче місце. На жаль, за станом здоров’я не зміг повернутися на попередню роботу машиніста карʼєрного екскаватора, але мені підшукали місце в іншому підрозділі. Тепер, після закінчення курсів у центрі технічної експертизи Ferrexpo, я працюю електрослюсарем. 

Програма підтримки ветеранів Ferrexpo дуже важлива, бо саме покрокова реабілітація у медичному центрі компанії та найкращих закладах України й поступова, але дієва реінтеграція в робоче середовище та суспільство дозволяє ветеранам відчути свою цінність і продовжити самореалізацію.

Владислав Мортіков

начальник департаменту корпоративних комунікацій та КСВ Ferrexpo в Україні

Владислав Мортіков

Владислав Мортіков, начальник департаменту корпоративних комунікацій та КСВ Ferrexpo в Україні

Я прийшов у Ferrexpo в 19 років до ІТ-підрозділу як стажист. Завжди мріяв бути частиною чогось більшого, реалізовувати масштабні проєкти. Тож коли ми почали співпрацювати з департаментом корпоративних комунікацій Ferrexpo в межах проєкту створення вебпорталу, захотілося долучитися до цієї потужної команди. Щойно з’явилася вакансія фахівця з комунікацій, я одразу подав заявку, пройшов співбесіди й обійняв цю посаду. 

Через те, що досвіду роботи в корпоративних комунікаціях у мене було не так багато, мені запропонували план особистісного та професійного розвитку.

Ferrexpo оплатила моє навчання на профільних програмах, зокрема у Києво-Могилянській бізнес-школі, а також профінансувала низку інших навчальних курсів, зокрема з вивчення англійської.

Вже за рік мене підвищили до посади головного фахівця з комунікацій, а ще за рік – до начальника департаменту корпоративних комунікацій.

Працювати у компанії комфортно: корпоративна культура Ferrexpo сприяє розвитку та зростанню молодих фахівців. Тут молодь може бути впевнена у відсутності дискримінації через різницю поглядів, а також у підтримці й повазі менеджменту. 

У компанії можна завжди сподіватись на підтримку колег: всі працюють дійсно як одна команда, дуже відкриті та готові допомогти. Керівництво підприємств і менеджмент Групи прислуховуються, виступають менторами та наставниками. А компанія змінюється для залучення більшої кількості молодих талановитих фахівців, щоб разом розвивати цінності інклюзивності, рівності й різноманіття. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.