Бізнес нарікав на проблему з обслуговуванням клієнтів, а двоє зіркових топменеджерів з Кремнієвої долини Брет Тейлор та Клей Бавор взялися її розвʼязати за допомогою ШІ-агентів. Ця ідея вже зробила їх мільярдерами, а їхній стартап Sierra залучив $350 млн у рамках раунду фінансування, що оцінив компанію в $10 млрд.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Брет Тейлор, CEO стартапу Sierra, що оцінюється в $10 млн і розробляє агентів обслуговування клієнтів на основі штучного інтелекту, усміхається, дуючи в альпгорн, що розташований перед ним, – горн, завдовжки 3,5 м, виготовлений з секвої.
Спочатку звук виходить нерівним, але зрештою він досягає стійкого і чіткого тону. «Потрібно навчитись дути, як у трубу, – розповідає він пізніше Forbes. – Це настільки незручно і кумедно, що просто ідеально».
Правильна техніка гри на альпгорні, можливо, не є очікуваною темою для розмови з Тейлором, одним з найвідоміших керівників у Кремнієвій долині, який працював у Google (співтворець Google Maps), Facebook (технічний директор), Twitter (голова ради директорів), Salesforce (співвиконавчий директор) і зараз OpenAI (голова ради директорів).
Але сьогодні це – на порядку денному. Тейлор та співзасновник Sierra Клей Бавор (який 18 років працював у Google й очолював напрямок розвитку нових технологій у сфері віртуальної та доповненої реальності), вирішили після створення стартапу у 2023 році, що не хочуть відзначати підписання нових клієнтів традиційним дзвоном у старовинний торговий гонг – як це роблять в інших компаніях у сфері корпоративних технологій.
Натомість вони обрали щось, що відповідало гірській корпоративній ідентичності стартапу. (Вони навіть вказують безплатні уроки гри на альпгорні як офіційну перевагу у вакансіях і, за збігом обставин, придбали інструмент через компанію Sierra Alphorns.)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.