«METRO Україна»: 21 рік підтримки HoReCa та сталого розвитку бізнесу
Категорія
BrandVoice
Дата

«METRO Україна»: 21 рік підтримки HoReCa та сталого розвитку бізнесу

3 хв читання

«METRO Україна» відзначає свій 21-й день народження разом із партнерами, продовжуючи підтримувати розвиток малого бізнесу й індустрії гостинності в Україні

Великий холсейлер «METRO Україна» демонструє розвиток, продовжуючи працювати в кількох форматах – від оптової торгівлі для бізнес-клієнтів до кінцевого споживача, який приходить у ТЦ по великі сімейні закупівлі, а також у сегменті сервісів доставки та партнерської електронної комерції. Щороку «METRO Україна» відвідують стільки покупців, що їхню кількість можна порівняти з населенням великого українського міста: понад 1,4 млн покупців у 2023 році.

Фокус роботи «METRO Україна» – на співпраці з партнерами HoReCa. Постійний розвиток і вдосконалення В2В-продажів спрямовані на допомогу партнерам у розвитку власного бізнесу, підвищення конкурентоздатності та досягнення нових висот.

«METRO Україна»: 21 рік підтримки HoReCa та сталого розвитку бізнесу /Фото 1
«METRO Україна»: 21 рік підтримки HoReCa та сталого розвитку бізнесу /Фото 2

Про співпрацю з «METRO Україна» в сегменті HoReCa розповідають партнери компанії.

Тетяна Костинян (Клипач)

Тетяна Костинян (Клипач)

власниця ресторану Ganok і ще кількох закладів харчування у Чернівцях.

15 років довіри до «METRO Україна» 

Наша співпраця з METRO почалась у 2009 році з відкриття їхнього центру оптової торгівлі в Чернівцях. Зараз понад 70% наших закупівель здійснюється саме там, бо асортимент продукції розроблений з урахуванням потреб HoReCa, включно з моїми особистими фаворитами – власними торговими марками Rioba, Metro Chef, Metro Professional, Aro тощо.

Ресторан Ganok у Чернівцях

Ресторан Ganok у Чернівцях

Ми часто користуємося послугою бізнес-доставки «METRO Україна». Вона зручна, дає змогу не гаяти часу на поїздку до магазину, офлайн-вибір товарів і закупку. Вся продукція вчасно доставляється у ресторан Ganok, піцерію Don Gustavo та інші заклади – завжди якісна і запакована відповідно до температурних режимів.

Система оптових закупівель – оптокультура METRO – дозволяє вигідно купувати необхідні товари від двох одиниць. Це допомагає суттєво зменшувати кінцеву ціну страв. Також серед переваг особисто для мене: «METRO Україна» вибудовує персональні відносини з партнерами та приділяє увагу соціальній відповідальності. Наприклад, компанія є сталим партнером Superhumans – сучасного центру протезування, реабілітації та реконструктивної хірургії. Це неймовірна підтримка цивільних, які постраждали від війни. 

Кілька місяців тому ми з дітьми разом складали тематичний конструктор-руку, який нам надіслали з «METRO Україна» для пояснення малюкам в ігровій формі, чому так важливо підтримувати людей, які втратили кінцівки внаслідок війни. Я вважаю, що сучасні українські компанії мають робити все можливе для створення добрих справ. 

Віталій Гуралевич

Віталій Гуралевич

бренд-шеф ресторану «Корені» ГРК TAVEL HOTEL&SPA в Буковелі

12 років з «METRO Україна»

У 2012 році я починав кар’єру кухаря, брав участь у кулінарних конкурсах, де «METRO Україна» виступала генеральним партнером. Так відбулося наше знайомство. Тоді я, молодий львівський кухар-початківець, любив гуляти торговим центром METRO та знайомитися з продуктами. Зараз, коли я вже бренд-шеф ресторану «Корені» ГРК TAVEL HOTEL&SPA, ціную не лише асортимент продукції, а й зручну логістику. В Буковелі немає ринку, тому для нас критично важливо мати усе необхідне під рукою від надійного постачальника. 

Ресторан «Корені» ГРК TAVEL HOTEL&SPA в Буковелі

Ресторан «Корені» ГРК TAVEL HOTEL&SPA в Буковелі

Для мене ключова перевага – персональний менеджер «METRO Україна», завдяки якому регулярно замовляємо доставку гарантованої кількості свіжої сертифікованої продукції за ціною для оптового клієнта. Також є зручний додаток, який допомагає планувати закупки та фінанси. Наприклад, мені достатньо кількох хвилин, щоб «пройтися» по асортименту та замовити новинки. Крім основного меню, в нас у ресторані представлена шведська лінія сніданків, де ми використовуємо продукти власної торгової марки METRO Chef. 

Наразі я часто проводжу майстер-класи в ТЦ METRO, де знайомлю інших шефів із цікавими кулінарними кейсами. У компанії долучаються до розвитку професійних клієнтів, навчають і мотивують розділяти пристрасть до кулінарії. Тому проводять власні освітні заходи за участю шеф-кухарів із провідних ресторанів, де можна першими познайомитися з новинками асортименту МЕТRО та кулінарними трендами. Але особливо я ціную співпрацю з METRO за проведення благодійних гастро-вечерь SAVE UKRAINE TEAM.GASTRO EDITION, на які компанія безоплатно надає продукти. Завдяки їм ми спільно зібрали 3,43 млн грн для потреб ЗСУ.

​​Дмитро Лукенчук

​​Дмитро Лукенчук

співвласник і керівник мережі закладів швидкого харчування OZZY fast food і ресторанів Yoki

11 років співпраці з «METRO Україна»

Ми обрали партнерство з METRO тому, що для нас був принциповим західний демократичний підхід до сегмента HoReCa. Корпоративна філософія та розуміння клієнта, які демонструє ця компанія-трендсетер ринку, є для нас гарантією того, що наші заклади будуть отримувати лише якісні, свіжі та безпечні продукти. Ми в мережі закладів швидкого харчування OZZY fast food та ресторанах Yoki цінуємо те, що в METRO готові працювати як із великими та середніми, так і з малими компаніями, що лише виходять на ринок і розвиваються. 

Мережа закладів швидкого харчування OZZY fast food

Мережа закладів швидкого харчування OZZY fast food

Ресторан Yoki

Ресторан Yoki

Попередній слайд
Наступний слайд

METRO були одними із перших в Україні, хто почав постачати бізнес-клієнтам не заморожену, а охолоджену червону рибу. Зараз ми в постійному контакті з нашим персональним менеджером від компанії, тому маємо змогу оперативно замовляти свіжі морепродукти для приготування суші. 

Компанія працює системно та готова швидко реагувати на наші категорійні запити. Тут вміють співпрацювати гнучко та відповідально: уважно слухати закупника та стабільно забезпечувати поставки щодня. Це найскладніша річ у будь-якому бізнесі, але METRO постійно розвивається, швидко реагує на тренди ринку та чуйно відноситься до своїх клієнтів як у В2С, так й у B2B-сегменті.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.