Історія становлення бренду Nemiroff починається у позаминулому сторіччі з гуральні міста Немирів, яку після реставрації було відкрито у 1872 році. Завдяки злагодженій роботі та якісній продукції підприємство здобуло авторитет на ринку, досягло великих обсягів виробництва і почало експортувати напої за кордон
Новий етап розвитку бренду Nemiroff почався у незалежній Україні у 1992-му. За два роки компанія вже почала продавати продукцію за кордон. Сьогодні Nemiroff очолює рейтинг експортерів горілчаних напоїв з України, постачаючи продукцію на 80+ ринків на п’яти континентах.
Досягти успіху вдома та на іноземних ринках компанія змогла завдяки ґрунтовному підходу до роботи і безперервній модернізації. Ще одна важлива складова, що лежить в основі успіху, – колектив, чиї цінності збігаються з цінностями компанії. Найбільше нових напрямків діяльності з’явилося в управліннях маркетингу, продажів та HR. Сьогодні майже 900 співробітників допомагають компанії ставати сильнішою і популяризувати нестримний дух України у світі. Що українські та іноземні співробітники Nemiroff думають про свого роботодавця і що мотивує їх роками залишатися опорою бренду? Про роботу у Nemiroff розповіли працівники з різним досвідом у компанії, різним професійним бекграундом та різним громадянством.
Довідка про Nemiroff
До повномасштабної війни Nemiroff була серед топ-10 горілчаних брендів у світі та входила до трійки світових лідерів, які постачають горілку до магазинів Duty Free й Travel Retail.
У 2022-му компанія почала постачати продукцію на Багамські острови, у Бельгію, Нідерланди, Люксембург, Португалію, Ісландію, Хорватію, Боснію та Герцеговину, а також Північну Македонію. Нещодавно Nemiroff підписала ексклюзивну дистриб’юторську угоду з Whyte&Mackay для ринків Великобританії та Ірландії. Виробництво й розлив відбуваються на заводі у місті Немирів, що на Вінниччині.
Олександр Іванусенко
директор з виробництва
Я прийшов у компанію у 2002-му технологом лікеро-горілчаного виробництва і долучився до етапу зростання виробничих потужностей компанії. Вже у 2004-му я очолював новітній цех, запущений того ж року.
Компанія Nemiroff – живий організм. На виробництві цікаво спостерігати за циклами: підняттям води з артезіанських свердловин, її очисткою, змішуванням зі спиртом, багатоетапною фільтрацією, формуванням напоїв, розливом у пляшки. Також цікаво підмічати, як з роками змінюються стандарти виробництва, напої та бренд у цілому.
За 21 рік, що я працюю у Nemiroff, компанія впровадила колосальні зміни. У 2004 році було запущено нову лінійку продуктів, у 2016-му виробничі потужності трьох цехів було згруповано в одному місці, у 2017-му компанія запустила окремий напрямок розвитку продукції преміум сегменту De Luxe, розробила новий дизайн і нові напої.
Для мене стимул продовжувати роботу у компанії – це її безперервний розвиток. Коли довго працюєш, відчуваєш себе частиною компанії, бачиш, як вона змінюється і як ти змінюєшся разом з нею. До того ж Nemiroff гідно показала себе під час війни: зберегла усі робочі місця – і тим, хто виїхав за кордон, і тим, хто став до лав ЗСУ. Зарплата виплачувалась навіть у найважчі перші місяці великої війни – коли виробництво не працювало.
Ірина Марченко
аналітикиня
Компанія – це люди, які нас оточують. У Nemiroff зібралася дружня, відкрита і душевна команда, у якій комфортно працювати. Під час роботи у компанії я пережила важку втрату, і одні з перших, хто мене підтримав і морально, і фінансово, – мої колеги, керівник, HR-директор.
Компанія пропонує віддалену роботу – для мене, як для мами, яка хоче бути поруч з дитиною, особливо під час повітряних тривог, це дуже важливо. Взагалі працівники завжди відчувають свою цінність для компанії. Приміром, цьогоріч я вийшла з декретної відпустки і була приємно вражена тому, як сильно на мене чекали колеги.
Робота у Nemiroff – це унікальні професійні задачі. Зараз я працюю над моделюванням закупок імпортного продукту з Мексики в умовах нестабільної логістики. Це дуже цікаво – потрібно прорахувати найоптимальніші моделі замовлень з урахуванням логістичного шляху для продукту і визначити потребу у додаткових фінансових інвестиціях.
За час моєї роботи компанія виросла і технологічно, і функціонально, стала більш модерновою. Nemiroff розвиває експортні ринки, тож у нас зʼявляються колеги з різних країн світу, і компанія організовує для працівників курси для покращення рівня англійської мови.
Гжегож Кувалек
Global Chief Commercial Officer
Я у компанії з березня 2021-го. Моя робота – нагляд за глобальними продажами і управління відділом торгового маркетингу. До Nemiroff я уже працював у великій глобальній міжнародній компанії, тож маю з чим порівнювати. Почати працювати в Nemiroff мене спонукали рішучість компанії досліджувати нові ринки та прагнення стати одним з трьох найкращих горілчаних брендів світу. Nemiroff приніс значну цінність для мого професійного розвитку як європейця.
Прийшовши у компанію, я побачив і виклики, і можливості. Нове місце, нова культура, зміни у регіоні, пов’язані з пандемією COVID-19 і початком війни, – усе це вплинуло на мою адаптацію. Провівши тут майже три роки, сповнених труднощів для України, я став свідком стійкості, рішучості і непохитної відданості команди Nemiroff.
На початку війни ми щодня стикалися з новими викликами, пов’язаними з замовленнями, доставкою, грошовими потоками, умовами оплати та платежами від клієнтів. Кожен у команді докладав максимум зусиль, щоб Nemiroff надавала послуги найвищої якості клієнтам на українському і міжнародному ринках.
Зарплатня в українській компанії дещо нижча, ніж та, яку пропонують європейські роботодавці, однак і вартість життя в Україні значно нижча, ніж у країнах ЄС. Також я знаю, що вона вище середньої в країні. Українські компанії роблять ставку на унікальні можливості професійного зростання, динамічне робоче середовище і можливість втілювати амбітні проєкти.
Я усвідомлюю, що попереду ще багато роботи. Однак залишаюся впевненим, що обраний нами напрямок – це лише початок впровадження стандартів, подібних до стандартів великих міжнародних корпорацій. Продовжуючи рухатися цим шляхом, я переконаний, що наша компанія постійно підвищуватиме планку, забезпечуючи найкращий досвід як для нашої команди, так і для наших клієнтів.
Марина Криницька
керівниця відділу операційного маркетингу
Ще до працевлаштування у Nemiroff я знала від людей, які вже там працювали, що компанія має амбіцію будувати глобальний світовий бренд, який на рівні ДНК несе незламність українського духу. Саме до цього я хотіла бути причетною.
Мій онбординг минув досить швидко – мені призначили body – колегу, яка працювала в компанії триваліший час – до неї я у перші тижні зверталася досить часто. Також, у нас в департаменті маркетингу впроваджено елементи Scrum – ми маємо спільну дошку з проєктами, яку використовуємо для планування задач і щотижневого оновлення їхніх статусів. Тоді мені, як новачку, це дуже допомогло зорієнтуватися, навести «різкість», хто чим займається.
Зараз департамент маркетингу розвивається стрімко – нещодавно він поповнився новими фахівцями та розділився на вектор бренд-building, який визначає стратегію розвитку бренду, забезпечує його усіма необхідними активами, та вектор операційного маркетингу, який, використовуючи ці активи, реалізовує стратегії на ринках. Наразі ми працюємо над формуванням нашого бачення і плану на наступні три роки, визначаємо фокуси в контексті експансії на нові ринки, де компанія прагне розширити присутність.
Дотримання обіцянок, гнучкість і розуміння потреб співробітників – велика перевага у характеристиках роботодавця. Багато компаній декларують віддалений формат роботи, але часто це супроводжується низкою обмежень. У Nemiroff я працюю повністю дистанційно, адже наразі вимушено проживаю за кордоном. При цьому це органічно вписується у поточну структуру компанії, де наразі працюють люди різних національностей, базуючись не лише в ЄС та Швейцарії, а й на Близькому Сході. До того ж мені дуже імпонують цінності компанії: здорова амбіційність – коли хочеш багато і знаєш, як цього досягти, а також стабільність і безкомпромісність щодо якості продукції.
Працювати у Nemiroff мене мотивує ще кілька речей. По-перше, гнучкий підхід компанії до професійного розвитку співробітників: у ході реалізації проєкту виникла потреба екіпірувати співробітників знаннями і компанія дуже оперативно організувала курс навчання для проєктної групи. Варто також відзначити, що у компанії є розкішна бібліотека навчальних матеріалів на різні теми, і нею дуже легко й приємно користуватися. По-друге, Nemiroff бере участь у багатьох міжнародних заходах. Приміром, у жовтні у Франції пройшла одна з наймасштабніших світових виставок в індустрії Duty Free та Travel Retail, а у Німеччині – Bar Convent Berlin. На кожній з цих подій компанія була широко представлена, була можливість особисто зустрітися з партнерами та колегами, лідерами індустрії на своїх ринках. По-третє, надихає філософія бізнесу без обмежень і мультикультурність. У цьому полягає унікальність роботи у маркетинг-відділі компанії Nemiroff – ми глибоко аналізуємо ринкові можливості у світі, вивчаємо культурні особливості й звички споживання різних регіонів, щоб зрозуміти, які їхні потреби можна адресувати за допомогою нашої продукції. Маркетинг-менеджери з нашої команди одночасно просувають продукти і на ринок Польщі, який схожий на український у контексті споживання, і на ринок Італії, де люди обожнюють коктейлі й довго сидять у барах, ведучи емоційні розмови, і на ринки нордичних країн, в яких продаж алкогольної продукції дуже зарегульований на законодавчому рівні. Всюди ми шукаємо найбільш ефективні рішення і впроваджуємо їх. Саме вміння оперувати одночасно на багатьох ринках, розуміючи їхню специфіку та потреби споживачів там, – той навик, який у мені особисто розвиває робота у Nemiroff.
Світлана Сеник
HR-директор компанії про роботу у Nemiroff
Компанія оновлює методи і комплексно підходить до підтримки працівників на всіх етапах роботи через реалізацію програми «Подорож працівника» («EMPLOYEE JOURNEY»).
У цій частині є три основних фокуси:
- адаптація нових працівників, особливо тих, які працюють віддалено, працівників-іноземців та налагодження роботи команд із змішаним форматом роботи. Обов’язковими для новачків є ознайомлення з процесом виробництва в рамках екскурсії на завод та знайомство з лінійкою продуктів під час тренінгів від бренд-амбасадора компанії. Також нові співробітники отримують підтримку від наставника в особі колеги або безпосереднього керівника.
- заохочення працівників долучатися до прийняття рішень через залучення працівників компанії до роботи у крос-функціональних робочих групах та проектних групах.
- навчання та розвиток для усіх працівників залежно від їхніх потреб і бізнес-цілей компанії. Компанія в 2023 році повернулася до проведення повноцінного зовнішнього і внутрішнього навчання. Стартувало корпоративне навчання англійської мови, функціональне навчання для фінансів, аналітичного блоку, управління проектами. Оновлено навчання стандартам регулярного менеджменту, цілепокладання, ефективній комунікації, наданню зворотного зв’язку , інструментам «Ощадливого виробництва» та Lean Six Sigma, а також обов’язкове навчання з охорони праці та харчової безпеки.
Вперше в цьому році ми залучили до роботи працівників-іноземців, які фізично знаходяться за кордоном, практикуємо працевлаштування працівників, які постійно перебувають в віддаленому форматі, при потребі компенсуємо витрати на релокацію.
Від початку повномасштабної війни компанія підтримує мобілізованих співробітників. Вони отримують допомогу з придбанням амуніції, транспорту, озброєння. На ці цілі Nemiroff уже витратив майже 3 млн грн. Крім того, в рамках благодійного проєкту з бюджетом понад 7,68 млн грн компанія закупила медичне обладнання, ліки для медзакладів та профінансувала потреби низки благодійних фондів.
Наразі в компанії відкриті вакансії в відділі маркетингу, продажів, аналітики та на виробництві. Перелік актуальних вакансій від Nemiroff можна знайти за цим посиланням.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.