Категорія
BrandVoice
Дата

Стратегія довголіття. Як сервіс медичного страхування lilo вчить українців турбуватися про здоров’я превентивно, не чекаючи серйозних хвороб

3 хв читання

Персональні лікарі lilo. /пресслужба lilo

Персональні лікарі lilo. Фото пресслужба lilo

Одним із факторів, що наразі впливає на погіршення демографічної ситуації в Україні, є коротка тривалість життя. Наприклад, чоловіки в нашій країні в середньому живуть на 10 років менше, ніж у країнах ЄС. Серед причин – не лише війна та ризики, які вона несе, а й безвідповідальне ставлення до здоровʼя. Думка про те, що запобігти хворобі набагато вигідніше, ніж лікувати серйозне захворювання, відома всім, але й досі культура чекапів в Україні не розвинена, порівняно з країнами ЄС та Штатами. Сформувати культуру превентивної медицини в українців взялись у компанії lilo, що надає послуги з медичного неострахування. Його суть: завдяки своєчасним чекапам не допустити хвороби пацієнта, а виявити зміни в організмі на початковій стадії. Про те, як lilo формує новий підхід до здоров’я українців, Forbes BrandVoice розповів співзасновник Самвел Акобян. 

Спочатку – чекап

Сервіс медичного неострахування lilo запустили наприкінці квітня 2024-го. На відміну від інших страховок, у lilo клієнти відразу проходять чекап, а не чекають симптомів хвороби, щоб звернутися до лікаря.

«Ми змінюємо парадигму та, якщо хочете, навіть культуру підходу до лікування українців, наполягаючи спочатку на обстеженні пацієнта, доки хвороба не проявилась».

Топпартнером сервісу виступила найбільша приватна клініка «Добробут», тож усі обстеження та чекапи клієнти lilo проходять саме там. Це дає можливість повністю автоматизувати процеси всередині однієї медичної мережі.

За словами Самвела Акобяна, завдяки сучасним технологіям точність превентивного обстеження наразі краща, ніж ще 10 років тому. Крім того, регулярний чекап дає повну картину стану людини та показує зміни, які відбулись в організмі протягом певного часу. «Якщо подивитися на перспективу, то за такого підходу за 3–5 років ми будемо мати набагато більш здорових українців», – говорить співзасновник lilo. 

Самвел Акобян

Самвел Акобян, співзасновник сервісу медичного неострахування lilo. Фото пресслужба lilo

Саме тому одна із цілей lilo – якнайшвидше донести переваги превентивної медицини до людей. Бувши співвласником і компанії Helsi, Самвел Акобян знає, як часто доводиться нагадувати пацієнтам про важливість регулярного чекапу. За даними Helsi, з 1 млн запрошень через push-сповіщення дійсно цікавляться загальними чекапами лише 0,5% (5000) користувачів.

lilo

У кожного клієнта сервісу lilo є персональний лікар.

lilo

Персональний лікар системно працює зі здоров’ям людини, призначає план лікування та наступних обстежень.

Попередній слайд
Наступний слайд

Все в одному застосунку 

Lilo фокусується на індивідуальному страхуванні. У кожного клієнта сервісу є персональний лікар, який системно працює зі здоров’ям людини, призначає план лікування та наступних обстежень. Персонального лікаря можна обрати чи замінити просто в застосунку, якщо з якихось причин він не сподобався пацієнту.

За словами Самвела Акобяна, ще однією відмінністю страхування lilo від інших компаній є саме рівень цифровізації. Вся взаємодія в ланцюжку «лікар – пацієнт – страхова компанія» відбувається в застосунку: там можна записатися на візит, знайти інформацію про аналізи та розклад роботи клінік тощо. У будь-який час доби пацієнт має можливість зв’язатися з менеджером зі здоров’я, який надасть відповіді на загальні питання щодо охорони здоровʼя і підкаже, наприклад, де знаходиться найближча аптека. 

lilo

Вся взаємодія в ланцюжку «лікар – пацієнт – страхова компанія» відбувається в застосунку

lilo

У будь-який час доби пацієнт має можливість зв’язатися з менеджером зі здоров’я

Попередній слайд
Наступний слайд

Навіть оформити договір добровільного медичного страхування можна в застосунку за 1 хвилину. Нікуди не потрібно їхати та чекати кілька днів, як це зазвичай буває в сервісах класичного страхування.

Що покриває страхування від lilo 

Страхування lilo покриває медичні послуги на суму 1 млн грн на рік, що приблизно в три рази більше, ніж у класичних полісах. Наразі діє один пакет вартістю 29 940 грн на рік, який покриває понад 5500 діагнозів, у тому числі всі аналізи та обстеження, при цьому франшиза відсутня.

«Ми за доказову медицину, тому не можна прийти до лікаря і попросити назначити, наприклад, МРТ без будь-яких підстав, – розповідає Самвел Акобян. – Натомість якщо є чіткий діагноз та персональний лікар назначив саме таке обстеження, то страхування lilo його повністю покриє».

Разом із тим, страхування lilo наразі не покриває супровід вагітності, пологи, психіатричні та онкологічні захворювання, а також лікування туберкульозу, діабету, гепатиту, ВІЛ/СНІДу. На стоматологічні послуги у lilo виділяють 3000 грн на рік. «Ми не можемо змусити людей регулярно ходити на чистку зубів і тим більше відстежити це, тому є практика виділяти ліміт на стоматологію, який людина використовує на власний розсуд», – резюмує Самвел Акобян. 

Як оформити страхування

Купити індивідуальний пакет від lilo можуть люди від 18 до 59 років. Щоб оформити страховку, потрібно завантажити застосунок lilo. «Ми не розділяємо пакети на корпоративні чи індивідуальні, працюємо як із B2C, так і B2B-клієнтами. Різниця лише в тому, хто сплачує цю страховку – фізична особа чи компанія», – пояснює співзасновник сервісу. 

Після того як договір страхування підписано, клієнту призначають перший візит – знайомство з персональним лікарем. Він разом із колегами проводить базовий чекап, результати якого можна побачити в застосунку. Якщо є захворювання, лікар створює план лікування і дає додаткові направлення до вузькоспеціалізованих лікарів. Якщо ж все добре, то повне обстеження потрібно буде пройти знову через пів року. «Буває так, що людина не пройшла чекап, але й тоді жодних штрафів у нас не передбачено, – говорить Самвел Акобян. – Ми будемо спонукати пацієнта це зробити, надаючи докази, наскільки це вигідно». 

У планах lilo – за кілька років залучити 100 000 клієнтів і досягти близько 100 млн грн виторгу.

«Тренд на превентивну медицину буде тільки посилюватись, особливо після війни. Вже зараз українці 25–35 років набагато активніше слідкують за здоровʼям, ніж покоління старше, – розповідає Самвел Акобян. – Якщо ми й надалі також завзято працюватимемо над формуванням культури превентивної медицини, то разом допоможемо зберегти нашу націю».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.