Категорія
Новини
Дата

Сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд. Він став другим із найбільш дорогих стартапів у США

Американський сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд у ході нового раунду фінансування. Це дозволило компанії стати другим із найбільш дорогих стартапів у США, пише CNBC.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Новий раунд фінансування приніс Instacart $265 млн і вдруге подвоїв оцінку компанії з початку пандемії COVID-19.
  • Минулий раунд фінансування Instacart завершився в жовтні 2020 року. Тоді її оцінили в $17,7 млрд.
  • Інвестиції в новому раунді надійшли від фондів Andreessen Horowitz, Sequoia Capital, D1 Capital Partners, Fidelity Management & Research Company LLC і T. Rowe Price Associates.
  • Компанія планує направити отримані гроші на розширення штату співробітників приблизно на 50% цього року.
  • Instacart також інвестуватиме в свій рекламний бізнес та сервіс для компаній, які хочуть використовувати її транспортну логістику зі своїм брендуванням.
  • Стартап Instacart готується до IPO, яку має провести Goldman Sachs. 

Важливі цифри

За даними компанії Pitchbook, Instacart зараз є другим за величиною «єдинорогом», що базується в США. Перше місце посідає космічний стартап Ілона Маска SpaceX, який оцінюється в $74 млрд.

Контекст

Популярність сервісів доставки продуктів різко зросла під час пандемії. Цьому сприяв попит на послуги доставки й самовивозу в умовах самоізоляції. У зв’язку з цим Instacart збільшила штат співробітників до 500 000 осіб у США. Протягом 2020 року компанія розширила співробітництво з понад 200 роздрібними продавцями і понад 15 000 нових магазинів. Нині Instacart співпрацює з майже 600 роздрібними торговцями і забезпечує послуги доставки й самовивозу понад 45 000 магазинів у США та Канаді.

За оцінками сервісу Glovo, український ринок доставки виріс 2020 року в 6–7 разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA. Доставка Glovo з супермаркетів зросла майже в 15 разів. Удвічі збільшилася кількість замовлень у сервісу доставки продуктів із супермаркетів Zakaz.ua і сервісу доставки ліків з аптек Liki24.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні