Категорія
Новини
Дата

Сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд. Він став другим із найбільш дорогих стартапів у США

1 хв читання

Американський сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд у ході нового раунду фінансування. Це дозволило компанії стати другим із найбільш дорогих стартапів у США, пише CNBC.

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ключові факти

  • Новий раунд фінансування приніс Instacart $265 млн і вдруге подвоїв оцінку компанії з початку пандемії COVID-19.
  • Минулий раунд фінансування Instacart завершився в жовтні 2020 року. Тоді її оцінили в $17,7 млрд.
  • Інвестиції в новому раунді надійшли від фондів Andreessen Horowitz, Sequoia Capital, D1 Capital Partners, Fidelity Management & Research Company LLC і T. Rowe Price Associates.
  • Компанія планує направити отримані гроші на розширення штату співробітників приблизно на 50% цього року.
  • Instacart також інвестуватиме в свій рекламний бізнес та сервіс для компаній, які хочуть використовувати її транспортну логістику зі своїм брендуванням.
  • Стартап Instacart готується до IPO, яку має провести Goldman Sachs. 

Важливі цифри

За даними компанії Pitchbook, Instacart зараз є другим за величиною «єдинорогом», що базується в США. Перше місце посідає космічний стартап Ілона Маска SpaceX, який оцінюється в $74 млрд.

Контекст

Популярність сервісів доставки продуктів різко зросла під час пандемії. Цьому сприяв попит на послуги доставки й самовивозу в умовах самоізоляції. У зв’язку з цим Instacart збільшила штат співробітників до 500 000 осіб у США. Протягом 2020 року компанія розширила співробітництво з понад 200 роздрібними продавцями і понад 15 000 нових магазинів. Нині Instacart співпрацює з майже 600 роздрібними торговцями і забезпечує послуги доставки й самовивозу понад 45 000 магазинів у США та Канаді.

За оцінками сервісу Glovo, український ринок доставки виріс 2020 року в 6–7 разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA. Доставка Glovo з супермаркетів зросла майже в 15 разів. Удвічі збільшилася кількість замовлень у сервісу доставки продуктів із супермаркетів Zakaz.ua і сервісу доставки ліків з аптек Liki24.

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні