У Києві 14 листопада відбувся Саміт CEO – щорічний форум Forbes Ukraine для лідерів компаній. Цьогорічна подія була натхненна ідеєю сезонів: від початку каденції до передачі влади, від весни до зими.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Шлях CEO ніколи не буває прямим. Кожен етап – новий сезон, нові виклики, нові сили. Але в житті кожного успішного СЕО є спільне: підготовка до ролі, сильний старт, утримання темпу, виховання наступників.
Як мислять і працюють лідери у різних сезонах свого шляху?
На старті важливо познайомитися з командою та зрозуміти їхні цінності, певна CEO «Будинку іграшок» Марія Назаренко. «Цінності в компанії мають бути єдині, – додає заступниця голови правління ПриватБанку з питань фінансів Лариса Чернишова. – Потрібні конкретні приклади, як вони працюють, щоб цінності не стали лозунгом».
Лариса Чернишова, заступниця голови правління ПриватБанку з питань фінансів; Марія Назаренко, CEO Будинку Іграшок
Призначений навесні 2025 року генеральний директор «Інтерпайп» Лука Занотті вражений стійкістю українців. Що допомагає опанувати контекст? Активне слухання. «Чути людей, щоб розуміти, як вони мислять, – шлях до побудови звʼязку, – каже топменеджер. – Коли приходиш у нову компанію, це найважливіше».
У 2026-му «осінній» CEO Сергій Павлик, який майже пʼять років очолює Bolt в Україні, буде вчитись краще розуміти людей і допомагати підлеглим ефективно взаємодіяти.
Його колега Ярема Івахів, генеральний директор «ЛПП Україна», вчить команду ніколи не приховувати правди. Він регулярно запитує у працівників, що зробити, щоб поліпшити їхнє життя. «Лідер – це не статус, а дія», – каже Івахів.
Олександр Писарук йде з посади голови правління Райффайзен Банку після шести років. Він описує себе як лідера, націленого на розбудову консенсусу. Але ключовою силою СЕО, на його думку, має бути автентичність. «Люди ніколи не підуть за тобою, якщо ти фейк», – каже банкір.
Генеральні партнери: «Інтерпайп», Mastercard, ПриватБанк
Офіційні партнери: robota.ua, Ощадбанк, Martsenko Sales, OMD Optimum Media, BOLT, Nestlé
Партнер експозони: Audi
Спонсори: «Генерал Черешня», Singleton (Баядера)
Партнер стилю: ZEGNA
Генеральний медіапартнер: Starlight Media
Інформаційні партнери: Новини.LIVE, 1+1 Media
Партнер уваги: Megapolis+
Музичний супровід: FUSION JAMS
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.