25 найперспективніших стартапів
Цифрова комерція та маркетинг – сучасне «чаклунство», що потерпає від неефективності й непередбачуваності. Наслідок – марнування бюджетів і нестабільні маркетингові стратегії. Технологія Ability AI розв’язує цю проблему.
Вона дозволяє швидко розробляти ШІ-агентів, що ухвалюють рішення на основі контексту, розумніше й ефективніше виконують маркетингові завдання. Залучені $1,5 млн інвестицій забезпечують стартапу фінансову стійкість на 20 місяців для масштабування. Засновники випробували технологію, доручивши продаж власних продуктів першим клієнтам, і націлені розширюватися у США, Великій Британії та ЄС.
Матеріали по темі
Популярне
- Категорія
- Рейтинги
- Дата