«Найголовніше для блогера – бути таким же, як і твій глядач», – наголошує в одному з інтерв’ю Альона Венум, згадуючи, що за перші ролики «тільки мама хвалила». На її каналі, створеному у 2015 році разом з уже колишнім чоловіком, музикантом і автором каналу «Пойдем покажу» Русланом Кузнєцовим, безліч жанрів – від наставництв з нанесення макіяжу до гумористичних скетчів і лайфстайлвідео «10 фактів про моє тіло». Кузнєцов продюсував канал Альони до 2018 року. Після розриву вона просуває його самостійно. На початку вересня 2020-го у неї було 5,55 млн підписників на YouTube. Інфлюенсер стала обличчям колекції помад від Bourjois і знялася в рекламі Maybelline New York. За словами Альони, вона витрачає лише 20% від заробленого. У червні 2020 року Венум народила дочку Скайлер, у якої вже є Instagram на 605 000 підписників.
Інформація про Альона Венум
Лайфстайл
![Альона Венум /з особистого архіву](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/340x340/8/d6/e8ee6881-4d7d715766e6ee48180a397b16268d68.jpg?v=4261_1)
2 місце