Одеситка Інна Скриник завела YouTube-щоденник для свого трирічного сина Діми в 2016 році. Найбільше хлопчика цікавили іграшкові машини. Про них він і розповідав у перших роликах. Упродовж перших двох років на каналі час від часу виходили короткі відео російською мовою. З 2018-го блог перейшов на англійську. Того ж року ролик Діми потрапив до десятки найбільш переглянутих на YouTube, зібравши понад 300 млн переглядів. Разом із Дімою зростала і його автоколекція. На каналі почали виходити огляди іншої іграшкової техніки, а до того ж юний блогер завів новий формат – відео про те, як він допомагає батькові лагодити вже справжню машину. За захопленням Діми стежать 7,4 млн підписників.
Інформація про Dima Kids TV
Лайфстайл (діти)
18 місце
Поруч в рейтингу «30 найпопулярніших інфлюенсерів»