Комаровський спростовує стереотип про те, що Instagram – соцмережа для молодих нероб. За популярністю – а у нього понад 9 млн підписників – педіатр з Харкова поступається в Україні лише Володимиру Зеленському (9,5 млн). Вірус – двигун інтересу. Комаровський потрапив на телебачення після спалаху свинячого грипу в 2009 році. Нове десятиліття – нова пандемія і медіапаніка. З початком карантину, спровокованого COVID-19, YouTube-канал Комаровського додав мільйон підписників. Сукупна аудиторія лікаря у всіх соцмережах перевищує 13 млн осіб. А що з доходами? «Рекламна інтеграція в Instagram з таким охопленням, як у нього, може коштувати від $4000 до $10 000», – говорить засновник рекламного агентства Shatyrko Андрій Шатирко.
Євген Комаровський
Здоров’я

12 місце
Поруч в рейтингу «30 найпопулярніших інфлюенсерів»