Комаровський спростовує стереотип про те, що Instagram – соцмережа для молодих нероб. За популярністю – а у нього понад 9 млн підписників – педіатр з Харкова поступається в Україні лише Володимиру Зеленському (9,5 млн). Вірус – двигун інтересу. Комаровський потрапив на телебачення після спалаху свинячого грипу в 2009 році. Нове десятиліття – нова пандемія і медіапаніка. З початком карантину, спровокованого COVID-19, YouTube-канал Комаровського додав мільйон підписників. Сукупна аудиторія лікаря у всіх соцмережах перевищує 13 млн осіб. А що з доходами? «Рекламна інтеграція в Instagram з таким охопленням, як у нього, може коштувати від $4000 до $10 000», – говорить засновник рекламного агентства Shatyrko Андрій Шатирко.
Головні факти про Євгена Комаровського
- З березня 2010 року Комаровський веде телепередачу «Школа доктора Комаровського» на українському телеканалі «Інтер». У вересні 2021 року почав вести рубрику «Запитай у Комаровського» на телеканалі «Україна» та став експертом програми «Підсумки місяця» на «Україні 24».
- У 2012 році Євген Олегович Комаровський отримав премію Телетріумф у номінації «Ведучий/ведуча ток-шоу».
- Євген Комаровський — автор численних науково-популярних статей і книг, найвідоміша з яких — «Здоровʼя дитини та здоровий глузд її родичів» — перевидавалася понад 30 разів у Росії та Україні.
- На жовтень 2022 року у Комаровського в Instagram понад 8 млн підписників, на YouTube — більше 3 млн.
- У 2020 році Євген Комаровський запустив свій проект «Журнал доктора Комаровського» з можливістю платної підписки. «Я вирішив створити платформу, яка дасть нам можливість спілкуватися безпосередньо: без інформаційного шуму, хейтерів та інших шкідливостей», — говорить Комаровський на своєму сайті.