Понад сотня заходів, проведених під вивіскою «Всі. Свої», та фірмові магазини, два з яких – на Хрещатику. Починалося ж усе, як і годиться бізнесу, що займає нову нішу. У 2015 році івент-менеджер Ганна Луковкіна хотіла оптимізувати довгі й малопродуктивні походи по магазинах, зібравши в одному місці все необхідне, щоразу – в рамках конкретної теми. Почала з одягу. Потім додалися гастрономія, товари для дому та дітей, прикраси та подарунки. Запорука успіху – ставка на українського виробника й велика увага до підбору продавців. «Коли ми набирали персонал, нас цікавив не досвід, а енергія, бажання працювати і любов до людей»,– згадує Луковкіна, додаючи, що без цих якостей в її бізнесі робити нічого.
Інформація про Ганна Луковкіна
Засновниця проєкту «Всі. Свої»
Профайл
Досьє
35 років
Поруч в рейтингу «33 жінки»