25 найперспективніших стартапів
В Європі приблизно 70% бізнесів досягли лише базового рівня впровадження цифрових технологій. Getpin допомагає їм перейти на новий рівень. Продукт стартапу – маркетингові інструменти для управління онлайн-присутністю, репутацією, контентом та комунікаціями, а також аналітика для ухвалення рішень.
Платформа дозволяє одночасно керувати всіма точками взаємодії – від карток на Google Maps до соцмереж і онлайн-каталогів – відслідковувати відгуки клієнтів та створювати контент. Це забезпечує приріст трафіку в середньому на 30%. Стартап орієнтується на банки, ритейлерів, телеком-компанії, готелі, автозаправки у Польщі, Румунії, Іспанії та Україні.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата