Подаючи навесні 1988 року документи на еміграцію до Канади, польський українець Іван Іванюра майже не сподівався на позитивне рішення. Англійської він не знав, грошей і вищої освіти в нього не було. Разом з ним були молода дружина, п’ятирічний син й однорічна донька. Іванюра дотепер не розуміє, чому його тоді пустили в Канаду. «Я не просив соціальної допомоги, просто хотів працювати і жити», – згадував пізніше бізнесмен.
Перша робота чоловіка в еміграції – водій вантажівки в пекарні Future Bakery. Власну справу Іванюра з двома партнерами відкрив 1997 року. Спочатку Caravan Logistics із трьома вантажівками спеціалізувалася на доставці в Онтаріо. Іванюра був і бухгалтер, і юрист, і маркетолог, а часом і вантажник. Майже весь прибуток інвестували в розвиток. Щоб вирізнитися, оснащували траки за останнім словом техніки. Одним із нововведень стала система «розумного причепа» BlackBerry Radar, яку Іванюра ризикнув застосувати першим в Канаді ще на стадії тестування. Завдяки їй клієнти Caravan Logistics, серед яких Пошта Канади, Procter & Gamble і Samsung, можуть у режимі реального часу відстежувати місце розташування транспортного засобу, маршрут руху, точний час прибуття, температуру, вологість всередині причепа або стан вантажу. Як скоро машини поїдуть без водіїв? «Не думаю, що люди готові до того, щоб за ними їхав 40‑тонний трак, яким ніхто не керує», – жартує Іванюра. Його фірма має річний оборот майже $100 млн.