Максим Буряк має 5,8 млн підписників у TikTok станом на початок 2025 року. Блогер публікує ролики про схуднення, відео з тренувань, лайфхаки та експерименти з харчуванням. Ще понад 320 000 людей підписані на Буряка в Instagram і YouTube.
- TikTok не завжди був найпопулярнішою соцмережею блогера. З 2015–2016 років він знімав блоги на YouTube, а наприкінці 2018-го почав публікувати відео в Instagram. В основному це був розважальний контент: невеликі скетчі, танцювальні та гумористичні ролики.
- Влітку 2019-го Буряк почав дублювати відео з Instagram у TikTok. Коли ролики з опитуваннями людей на Хрещатику почали збирати мільйонні перегляди, блогер змістив фокус на китайську соцмережу. За 5,5 року він зібрав на своїй сторінці аудиторію в 5,8 млн підписників.
- До літа 2022 року блогер публікував контент російською мовою. Найпопулярніші відео за той період мають близько 40 млн переглядів. В одному з них Буряк залишає димову шашку під прозорим контейнером, аби подивитися, що з нею відбудеться за добу.
- Того ж року Буряк продовжив одну зі своїх найпопулярніших рубрик – фуд-челенджі, в яких блогер цілий день харчується так, як йому пропонують підписники.
- Згодом на сторінці інфлюенсера зʼявляється дедалі більше контенту про тренування та схуднення, а серед рекламодавців – фітнес-бренд GymBeam, виробник електротехніки Philips і бренд чоловічих парфумів STR8. Також у блозі Буряка є реклама Temu та Uklon.
Матеріали по темі