Рейтинг найбагатших воєнного часу
Війна обійшлася «Баядера Груп» мінімум у 400 млн грн. Внаслідок російських обстрілів пошкоджено цехи у передмісті Миколаєва та Миколаївський коньячний завод. Не допомагають бізнесу обмеження на продаж алкоголю в магазинах. За оцінкою ProConsulting, продаж алкоголю в першому півріччі упав на 40%. З хороших новин — Апеляційний суд скасував податковий штраф на 786 млн грн.
100 найбагатших українців 2021
Подія року: У пандемію виробникам алкоголю довелося несолодко. Просів важливий канал збуту (HoReCa), не працювали магазини duty free, імпортні вина витісняли українські. У Bayadera Group, за словами її гендиректора Анатолія Корчинського, продажі за 2020 рік не перевищують торішні. Компанія відмовилася від співпраці з давнім партнером – групою Proximo Spirits, що виробляє джин, ром, горілку і текілу. Але почала розвивати мережу виномаркетів Wine Wine.
33 успішні жінки України
Після смерті сестри Ольги Нечитайло-Риджок 2012 року Наталія Бондарєва взяла на себе управління сімейним бізнесом з виробництва та дистрибуції алкоголю. Штат компанії – 4000 осіб, виторг – 7 млрд грн. У Bayadera Group входять три заводи, на яких розливають вина Koblevo і Marengo, горілку «Хлібний дар» і «Козацька рада», коньяк «Коблево». У 2019 на компанію припадало 33% українського ринку горілки, 10–12% – вина, 8% – шампанського і коньяку. Експортують більш ніж у 30 країн світу. Минулого року компанія відкрила три магазини Wine Wine by Winehouse в Києві. У планах – ще сім точок у столиці й вихід у міста-мільйонники.
100 найбагатших українців 2020
Підприємниця за своє життя дала тільки одне інтерв’ю – у 2013 році, після смерті сестри й ділового партнера Ольги Нечитайло-Ріджок. Бондарєва розповіла, що любить 40-градусну горілку і пробує всі новинки, вироблені компанією. Саме в горілчаному сегменті у «Баядери» найміцніші позиції. Кожна третя пляшка напою, яка продається в Україні, зроблена на «Баядері». На ринку вина частка компанії – 10–12%, шампанського і коньяку – по 8%. Крім того, компанія – найбільший у країні дистриб’ютор алкоголю. Для того щоб зміцнити позиції, компанія інвестує в саджання виноградників для виробництва вин і бренді із власної сировини. Крім цього, «Баядера» почала відкривати власні виномаркети WineWine: другий розпочав роботу в період карантину.