Інформація про Олег Машуковський

Інфлюенсери

Олег Машуковський
Вартість рекламної інтеграції: $1000–10 000

Профайл

Вік
29
Місце народження
Луганськ
Місто
Київ

Олег Машуковський має 8,2 млн підписників у соцмережах на початок 2025 року. Свій Instagram-акаунт він зареєстрував у 2013 році, а профіль на TikTok, на який підписані понад 7 млн людей, – у 2020-му. Популярність блогер здобув завдяки розважальному контенту, креативному макіяжу та просуванню толерантності до ЛГБТК+ спільноти.

  • Машуковський здобув популярність як візажист. Він працював зі співачкою Іриною Білик і взяв участь у серіаліті «Київ вдень та вночі» як стриліст-гример Олежка. Проєкт виходив на «Новому каналі» з 2016 по 2019 рік. 
  • У 2020 році блогер долучився до Top Team House – TikTok-будинку під Києвом. Його гостями були виконаці Тіна Кароль, Jerry Heil, Настя Каменських, вокалістка гурту KAZKA Олександра Заріцька, Макс Барських та інші. У 2021-му Машуковський співзаснував TikTok-будинок Whynot House. Проєкт проіснував менше року і після повномасштабного вторгнення закрився.  
  • У 2020–2022 роках блогер випустив на своєму YouTube-каналі кілька музичних кліпів. Найпопулярніше відео зібрало понад 360 000 переглядів. А в жовтні 2022-го разом зі співачкою Машею Кондратенко Машуковський записав трек «Ведмеді-балалайки». Кліп на пісню став популярним, станом на лютий 2025 року його переглянули понад 6,4 млн разів.
Олег Машуковський часто публікує спільні відео з іншими інфлюенсерами, наприклад із Кенді Суперстар, Ганною Трінчер, Юлією Вербою.
  • Олег Машуковський належить до ЛГБТК+ спільноти. На початку 2023-го він розповів, що є гомосексуалом, а влітку того ж року освідчився своєму хлопцю Данилу на Говерлі. 
  • Блогер часто публікує спільні відео з іншими інфлюенсерами, наприклад із Кенді Суперстар, Ганною Трінчер, Юлією Вербою. Втім, найбільше переглядів на його сторінці в TikTok має ролик із перевтіленням дитячого автомобіля. Відео, як блогер обклеїв автівку стразами, переглянули 102,9 млн разів. 
  • У 2024 році кількість підписників Машуковського зросла на 1,3 млн людей, або майже на 17%. Це один із найвищих показників серед українських інфлюенсерів за рік.
  • Свій щомісячний дохід від блогу Машуковський оцінює в $15 000–20 000. Серед клієнтів, які замовляли рекламу в блогера, виробник косметики для догляду за волоссям Schwarzkopf, магазини техніки «Цитрус», мережа центрів лазерної епіляції «Лазерхаус». 
Матеріали по темі