Ідея відкрити власну пончичну спала на думку маркетологові Олександру Жиляєву під час поїздки до США. Повернувшись додому, він вирішив прищепити українцям американську традицію їсти пончики. У вересні 2021 року в Києві відкрився перший заклад Ponchyk Boy, нині мережа налічує чотири точки: три у столиці й одну в Дніпрі.
За понад 2,5 роки свого існування Ponchyk Boy продав понад 552 000 пончиків, заклади відвідали майже 200 000 людей.
У мережі представлено 30 видів крафтових пончиків, які випікають на власному виробництві. Всі пончики мають чоловічі імена. Наприклад, є пончик «Олег», названий на честь співзасновника monobank Олега Гороховського, «Валерій» – на честь Валерія Залужного.
Засновники приділяють багато уваги маркетинговим комунікаціям та колабораціям. Брендинг та фірмовий стиль розробляла Banda agency. Перший заклад відвідав Шон Пенн, напередодні Євробачення-2023 Ponchyk Boy провів спільну рекламну кампанію з Baileys.
У 2023 році Ponchyk Boy разом із ритейлером техніки Apple «Техно Їжак» відкрив спільний магазин унікального формату у київському ЦУМі, а також розпочав співпрацю з маркетплейсом заморожених продуктів «Гудфуд Вдома», що дозволяє клієнтам замовляти пончики у будь-яку точку України. Масштабування засновники бачать у продажі франшизи.