Сорочинський ярмарок

Світлана Свищева, виставково-ярмаркова діяльність

Сорочинський ярмарок /Фото УНІАН
$0,1 млн

Профайл

Рік створення бренда
XVIII століття, 1966 (відроджений)

1829 року Микола Гоголь написав, а за три роки видав повість «Сорочинський ярмарок». Ці часи були розквітом ярмаркового руху в Україні — серед тисяч тогочасних ярмарків Сорочинський був не найбільшим. Ярмарки були заборонені більшовиками й почали відроджуватися 1966 року — саме із Сорочинського. Захід традиційно проводиться впродовж шести днів наприкінці літа. Минулого року Сорочинський ярмарок зібрав понад 2000 учасників, 3000 народних музикантів, співаків і танцюристів та більш ніж 700000 гостей. Цьогоріч він запланований на 18–23 серпня.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Поляна Квасова
«Українські мінеральні води» (Мартін та Ганна Котляревські)
$4 млн
Хортиця
Євген Черняк
$336 млн
Участь в рейтингах