100 географічних брендів України
Категорія
Рейтинги
Дата

Forbes Digital

100 географічних брендів України

10 хв читання

Forbes склав список 100 брендів, які утворені від українських топонімів – назв міст, гір, історичних областей. Топографічний неймінг – не просто маркетингове рішення. Це також відповідальність перед людьми, котрі асоціюють себе з містом чи регіоном. Особливо, якщо йдеться про бренди, відомі десятки, а іноді й сотні років.

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Серед спеціалістів немає спільної думки, чи варто давати компаніям та їхнім торговим маркам назви на честь географічних об’єктів. Одні вважають використання топонімів одним із найпростіших способів обрати назву для нового бренду, інші застерігають, що це може обмежити експансію продукту в майбутньому. Підприємець відрізняється від спеціаліста тим, що бере на себе ризики. Успішний бренд – не про «з одного боку», «з іншого боку», а про пристрасть до того, що ти робиш.

Forbes відібрав 100 брендів, в основі яких є любов до рідного міста, села, місцевості. Ці приклади доводять: пристрасть працює. Підбірка найуспішніших брендів, що прив’язані до локальної міфології, може слугувати дороговказом для тих, хто прагне сталого успіху. Ось кілька думок, як це зробити в найкращій спосіб.

Інші рейтинги
Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні