Знайти нішу на низхідному ринку
В Україні щороку падають обсяги книговидання та дедалі менше читають паперових книг. Тетяна Орлик із братом Андрієм знайшли нішу на цьому несприятливому ринку, започаткувавши сервіс для компаній з оренди книг. Книжки замовляють співробітники компанії, з якою у Book Box договір, їх привозять щодня.
Ідея відкрити «бібліотеку» для бізнесу спала Орликам на думку після того, як започаткували сервіс передплати для фізосіб. Люди щомісяця віддавали 300 грн і одержували книжки. Доданою вартістю Орликів був алгоритм, який допомагав клієнтам зробити вибір під їхні запити.
З практики підприємці зрозуміли, що проблема не з вибором, а з інформацією і доступом до нових видань, а компанії – це теж люди, об’єднані в команди.
Нині Book Box постійно користуються 30 фірм, серед яких Unilever, Terrasoft, Borjomi і Red Bull. У бібліотеці 25 000 книг українською, російською та англійською мовами.