Інформація про Яна Дога

Інфлюенсери

Яна Дога /DR
Вартість рекламної інтеграції: $720–1450
16 місце
30 найпопулярніших інфлюенсерів

Профайл

Вік
29
Місце народження
Ізмаїл
Місто
Київ

Уродженка Ізмаїла Яна Дога – найпопулярніша кріейторка в українському сегменті TikTok. Блогерка розважає свою аудиторію – 11,2 млн підписників на початок 2025 року – короткими скетчами на побутові та соціальні теми, які знімає разом із родиною.

  • Шлях до багатомільйонної аудиторії почався в 2019 році з короткої відеозамальовки про сімейне життя в Instagram. Там ролик не «злетів», а ось у TikTok став вірусним – за чотири місяці там набралося 2 млн підписників.
  • Іншим популярним форматом на каналі Доги стали пранк-відео, де Яна з чоловіком розігрують одне одного, жартують над друзями. Перший пранк у березні 2020-го набрав 30 млн переглядів.
  • Рекламу в Доги замовляють великі українські та світові бренди, серед яких Rozetka, «Нова пошта» і Nestle. Вартість рекламної інтеграції на майданчиках блогерки – 60 000 грн за допис в Instagram або TikTok. Серія з трьох сторіз в Instagram обійдеться в 30 000 грн, зазначає Дога.
  • У листопаді 2023-го Дога стала героїнею шоу «Супермама» від каналу СТБ і потрапила у скандал. На запитання інших учасниць випуску щодо її доходу блогерка відповіла: «Дохід на місяць тільки з TikTok – $20 000. В Instagram я заробляю приблизно $30 000–50 000 на місяць». Тоді блогерку звинуватили або в перебільшенні своїх статків, або в несплаті податків: Дога зареєстрована як ФОП ІІІ групи, що має ліміт доходу 8 млн грн на рік.
  • Інфлюенсерка розвиває два бізнеси: онлайн-курси для фрилансерів Freelance U та бренд доглядової косметики Steya. «Цілі на 2025 рік – відкрити офлайн-магазини і створити мережу», – каже Дога.

Цитати

  • «Тепер важливо транслювати не тільки лайфстайл, але й допомогу, cвої переживання, а також підтримувати людей, допомагати військовим».
  • «Щоб потрапляти в рекомендації, потрібно слідкувати за трендами. Я підписуюся на популярних західних блогерів, вони мене надихають і допомагають знаходити ідеї».
Матеріали по темі
Поруч в рейтингу «30 найпопулярніших інфлюенсерів»
Участь в рейтингах