«Я понад 15 років мріяв створити власний лейбл», – каже засновник enko Іван Клименко. Його музичний лейбл відповідальний за успіх трьох українських топвиконавців: Kalush Orchestra, alyona alyona, Skofka та нової автентичної зірки Kozak Siromaha.
Серед здобутків музикантів enko, крім перемоги на Євробаченні, понад 2 млрд прослуховувань і переглядів на Apple Music, Spotify, YouTube. Від початку повномасштабного вторгнення не було жодного тижня, щоб музиканти лейбла не потрапляли в YouTube Music chart. «Стефанія» Kalush Orchestra, за словами Клименка, протрималась у хіт-параді 52 тижні, а «Чути гімн» репера Skofka там уже 45 тижнів.
Шалене зростання популярності виконавців enko переросло у фінансовий успіх – у 2022-му виторг зріс майже в чотири рази, до 35 млн грн. Піраміда заробітку лейбла – стрімінги, реклама та концерти. Крім інтеграції українських брендів у кліпах музикантів, у музикантів enko є колаборація з Puma та Intertop. Останні випустили одяг з Kalush Orchestra.
Крім full management чотирьох артистів enko займається дистрибуцією музики 27 артистів, які генерують десятки мільйонів прослуховувань. Щодо майбутнього лейбла у Клименка є чіткий план: за наступні 10 років планує запустити букінг-агентство, два IT-сервіси та допомагати в розвитку іншим лейблам.