«Ми будуємо компанію, що переживе нас», – говорить CEO Promova Андрій Скрипник. Створений у стінах IT-холдингу Genesis стартап уже тричі пережив ребрендинг й один раз зміну топменеджменту. Першу версію компанії – застосунок для вивчення слів Ten Words – Скрипник запускав разом із колегами в Genesis Валерією Вакульською та Михайлом Галяном. За два роки його партнери пішли у власні проєкти, а Скрипник змінив назву на Words Booster і продовжив трансформації.
Стартап, перейменований у Promova, – це мовна онлайн-платформа із 12 млн завантажень і 1 млн активних користувачів на місяць. За 10 місяців 2023-го застосунок отримав $16,5 млн виторгу. Ціль на 2024 рік – вирости мінімум удвічі, каже Скрипник.
Заробляє компанія переважно у США, Канаді та Західній Європі. А от додатковим джерелом трафіку можуть стати українці: Promova потрапила у держпрограму з вивчення англійської Future Perfect від Мінцифри й відкрила безкоштовний доступ для співвітчизників.