Категорія Війна Дата Сьогодні 10:00 Щоб бачили і чули. У скільки може обходитись зовнішня реклама «Азову», Третій штурмовій та «Хартії»? Розрахунки Forbes Ukraine
Категорія Компанії Дата 27 листопада «Інвестували не в ті напрями». Kormotech виміряв власну репутацію і змінив стратегію комунікацій. Що показало дослідження?
Категорія Компанії Дата 21 листопада «Це не працює у 2025-му». Фонд Руслана Шостака випадково надіслав журналістам антикризовий план, який мав нейтралізувати негатив розслідування. Які його слабкі місця?
Категорія Компанії Дата 19 листопада «Репутація важливіша за охоплення». Чому бренди досі помиляються у виборі інфлюенсерів? Історії Rozetka та Bazhané
Категорія Життя Дата 18 листопада Промо за 7,5 млн грн. Для просування документалки про «Океан Ельзи» використали каву, золото та понад 10 блогерів. Як це допомогло фільму
Категорія Компанії Дата 15 листопада «У майбутньому бренди стануть медіа». Нібулон, Київстар та Епіцентр витрачають мільйони гривень на власні шоу та серіали. Як це впливає на їх бізнес