Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Школа зростання. Бренд корисних батончиків Fizi зріс з нуля до 100 млн грн за три роки. Шість інструментів, які спрацювали

6 хв читання

Корисні батончики Fizi /з особистого архіву Fizi

Бренд Fizi робить ставку на новинки та незвичайні смаки. Фото з особистого архіву Fizi

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

09:23 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 09:23

Альтернативний класичним солодощам ринок корисних батончиків стрімко зростає. Як бренд Fizi потрапив у 3000 торгових точок в Україні, в 1000 іноземних та планує зрости ще у півтора раза цього року?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

Функціональні батончики Fizi з’явилися у 2022 році. Можна сказати, що завдяки одному з найгучніших репутаційних скандалів в українському бізнесі. Засновник Fizi Олександр Паньковецький – колишній операційний директор компанії Yaro. Цей бренд втратив значну частку ринку, після скандалу у 2021 році, коли співвласниця Юлія Привалова опублікувала фото на червоній площі в Москві з «анекдотом про бандерівців». 

Після старту у 2022-му, компанія стрімко зросла. Її виторг у 2024-му – 83,3 млн грн проти 38 млн роком раніше, за даними Опендатабот. Цьогоріч очікує збільшення ще у півтора раза, за словами Паньковецького. Конкуренти відстають. Компанія Space food, яка виробляє натуральні протеїнові батончики Space Bite, має виторг 36,9 млн грн за 2024 рік, згідно з Youcontrol. Бренд Sunfill у тому ж році заробив 26,2 млн грн, корисні смаколики від Green Chef – 13,9 млн грн. Крім батончиків, ці бренди мають в асортименті й інші позиції. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні