Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
09:23 хвилин
Альтернативний класичним солодощам ринок корисних батончиків стрімко зростає. Як бренд Fizi потрапив у 3000 торгових точок в Україні, в 1000 іноземних та планує зрости ще у півтора раза цього року?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Функціональні батончики Fizi з’явилися у 2022 році. Можна сказати, що завдяки одному з найгучніших репутаційних скандалів в українському бізнесі. Засновник Fizi Олександр Паньковецький – колишній операційний директор компанії Yaro. Цей бренд втратив значну частку ринку, після скандалу у 2021 році, коли співвласниця Юлія Привалова опублікувала фото на червоній площі в Москві з «анекдотом про бандерівців».
Після старту у 2022-му, компанія стрімко зросла. Її виторг у 2024-му – 83,3 млн грн проти 38 млн роком раніше, за даними Опендатабот. Цьогоріч очікує збільшення ще у півтора раза, за словами Паньковецького. Конкуренти відстають. Компанія Space food, яка виробляє натуральні протеїнові батончики Space Bite, має виторг 36,9 млн грн за 2024 рік, згідно з Youcontrol. Бренд Sunfill у тому ж році заробив 26,2 млн грн, корисні смаколики від Green Chef – 13,9 млн грн. Крім батончиків, ці бренди мають в асортименті й інші позиції.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.