Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Ключовий ресурс для бізнесу». У застосунку для ресторанів Expirenza by Mono з’явились профілі клієнта та офіціанта – вони дозволять закладам збирати про них дані. Які переваги?

3 хв читання

Новий сервіс для рестораторів -- Expirenza Business /колаж Анастасія Левицька

У застосунку Expirenza від monobank новий сервіс для рестораторів – Expirenza Business. Фото колаж Анастасія Левицька

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:04 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:04

У застосунку Expirenza від monobank новий сервіс для рестораторів – Expirenza Business. Заклади можуть створювати профіль клієнта і бачити, скільки він витрачає, що замовляє та які ще типи ресторанів відвідує. Що ресторани та кафе знатимуть про клієнтів та персонал?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

У родині сервісів Mono поповнення – Epirenza by Mono запускають застосунок Expirenza Business, про що на ресторанній конференції Salt 6 листопада 2025-го оголосив керівник платформи Михайло Селецький. Коли клієнт відскановує QR-код у закладі, можна отримати про нього статистичну інформацію і створити профіль клієнта, розповів Селецький. 

Сервісом Expirenza від monobank користуються 3500 закладів на листопад 2025-го, а близько 30 000 офіціантів отримують через платформу чайові, зазначив Селецький. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні