Наталя Галунко, HR-директорка UKRSIBBANK
Категорія
BrandVoice
Дата

«Ми отримали сертифікацію кращого роботодавця за версією Top Employers Institute», – Наталя Галунко, HR-директорка UKRSIBBANK

5 хв читання

Наталя Галунко, HR-директорка UKRSIBBANK

За два роки повномасштабної війни UKRSIBBANK значно розширив програму соціальної підтримки працівників, роблячи акцент на їх фізичному та ментальному добробуті. Банк має безліч програм для залучення молоді до роботи, включаючи стажування, програми для студентів та програму реінтеграції ветеранів. UKRSIBBANK також впроваджує європейські практики гендерної рівності, маючи серед працівників 76% жінок, 42% – в правлінні та 37% – в ІТ-підрозділі. Про це докладніше розповідає HR-директорка UKRSIBBANK BNP Paribas Group Наталя Галунко.

UKRSIBBANK разом із деякими країнами Європи, де працює BNP Paribas, отримав у 2024 році сертифікацію кращого роботодавця від Top Employers Institute. На які HR-практики звертають увагу фахівці рейтингу при оцінюванні?

Четвертий рік ми проходимо міжнародну сертифікацію, яка оцінює стратегію бізнесу та стратегію роботи з людьми, лідерство та організаційні зміни, робоче середовище та диджиталізацію HR-процесів, бренд роботодавця, залучення талантів та онбординг, управління ефективністю, розвиток кар’єри та навчання, добробут співробітників, залучення, визнання та винагороду, оффбординг, цінності та етику, сталість, різноманітність та інклюзію.

Зауважу, що щороку сертифікаційний перелік оновлюється. Так, у звʼязку з пандемією COVID-19 було додано аудит практик щодо добробуту працівників. Цього року новими напрямами стали диджиталізація добробуту співробітників, впровадження HR-практик на основі ШІ та персоналізоване лідерство. Для нас важливо мати можливість порівнювати свої HR-практики в Україні не лише з кращими європейськими компаніями, а й зі світовими лідерами в цій сфері. Це дає змогу постійно вдосконалювати нашу роботу.

В 2023-му UKRSIBBANK фіналізував багаторічну програму зміни формату роботи New Ways of Working. Що нового в ній і як саме ви врахували контекст повномасштабної війни?

Усім відомо, що кризи посилюють тренди. Отже, під час пандемії у нас був перший гіперстрибок, коли за місяць ми зробили те, що планували робити впродовж кількох років: перевели команду офісу на віддалену роботу. Другий гіперстрибок відбувся під час повномасштабної війни. Ми забезпечили майже усіх співробітників офісу та наші відділення ноутбуками та навушниками, надали керівникам та критичним працівникам смартфони та зробили значні інвестиції в кібербезпеку робочих місць. Крім диджиталізації робочих місць у програмі New Ways of Working існує ще й напрям зміни фізичного простору.

Перший флекс-офіс ми відкрили в Харкові ще до війни, і це був насправді виклик та новий досвід для нас усіх. Наразі ми перебудовуємо офіси в Києві, і впевнені, що робимо це дуже вчасно. За часів пандемії та війни наші люди звикли до віддаленої роботи та облаштували власний робочий ритм. Банк допоміг кожному працівнику, що має право працювати віддалено, облаштувати домашній офіс, компенсувавши вартість робочого місця та витрати на інтернет. Водночас ми спостерігаємо, що така автономність не робить нас як організацію більш консолідованою та сповільнює впровадження трансформацій. Отже, наші майбутні флекс-офіси в столиці будуть побудовані таким чином, щоб мотивувати людей працювати в цьому просторі.

UKRSIBBANK має окрему програму розвитку «навичок майбутнього». Які з них зараз варто розвивати і як це покращує роботу банку?

Ми кажемо, що UKRSIBBANK є банком для світу, що швидко змінюється. Щоб бути здатними відповідати викликам середовища, ми маємо постійно змінюватися самі. Усвідомлюючи це, банк кілька років тому зосередився на розвитку Data, Digital, Agile (DDA) навичок.

Станом на зараз у нас працюють внутрішні школи бізнес-аналітиків, дата-аналітиків, власників продукту, скрам-майстрів.

Ми використовуємо дистанційні навчальні програми групи BNP Paribas, такі як DDA Academy, курси з Data та NewTech, з методології Agile, UX Desing та проєктного менеджменту.

Банк трансформується, стимулюючи співпрацю між бізнесом та ІТ, обмін знаннями та досвідом усередині команд. Ми маємо результати цієї трансформації в зменшенні часу на розробку, прискоренні випуску нових сервісів для наших клієнтів, у потужних можливостях для розвитку працівників. 

Наскільки важливо зараз заохочувати молодь до роботи в банку і які програми для цього у вас є?

Ми продовжуємо наші програми стажування і під час великої війни. Програма «Зірки на старті» дає можливість залучати талановитих випускників ВНЗ, які починають знайомство з банком під час стажування та по закінченню чотирьох місяців можуть претендувати на вільні вакансії у нас.

Уже багато років працює програма стажування в ІТ у нашому хабі UKRSIB TECH, який обʼєднує понад 400 ІТ-фахівців.

Ми наймаємо молодь без досвіду роботи або фахівців із суміжним до ІТ досвідом та протягом 18 місяців навчаємо їх через залучення до виконання робочих завдань за допомогою досвідчених наставників.

Можу зазначити, що понад 80% стажерів переходять в штат на постійні позиції. Вже кілька років поспіль ми проводимо Audit Champ разом із молодіжною організацією UGEN, надаючи талановитій молоді можливість ознайомитися з реальним кейсами в роботі аудиторів. 

Також у 2020 році ми запустили UKRSIB praktyka online. Цей проєкт розробили фахові менеджери банку для студентів 1–5 курсів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування». Він допомагає молоді визначитися з майбутнім професійним напрямом та перевірити свої здібності. Станом на зараз вже більше 5000 студентів пройшли курс на UKRSIB praktyka online.

У 2023 році HR-команда розпочала роботу над програмою реінтеграції ветеранів We’re Рroud. Що потрібно врахувати при адаптації військових?

Шлях ветерана починається з першого дня мобілізації, власне тому ми вже в перші дні повномасштабної війни прийняли рішення щодо забезпечення наших мобілізованих бронежилетами, касками та елементами уніформи. Згодом ці можливості стали доступними для мобілізованих родичів працівників банку. Серед співробітників UKRSIBBANK 76% жінок, отже, в більшості родин є мобілізовані. Ми підтримуємо зв’язок з усіма колегами, і за відгуками знаємо, що це для них має цінність.

Із перших днів наша команда започаткувала фандрейзингову ініціативу «Підтримай своїх», у межах якої можна донатити на потреби мобілізованих колег. Водночас керівництво банку прийняло рішення про збереження середньої зарплати усім мобілізованим, також затверджено пакет пільг для тих, хто повертається із ЗСУ, Сил оборони України.

Усі ці дії переросли в цілу програму, спонсором якої є голова правління банку Лоран Дюпуш. Програма реінтеграції ветеранів отримала назву We`re Proud та складається з чотирьох блоків: те, що ми робимо та плануємо робити для працівників, кандидатів, клієнтів та партнерів, які є ветеранами. В процесі підготовки програми ми вивчили практики компаній, що мають сотні людей, що вже повернулися з війни. Ми опрацювали алгоритм повернення ветерана з залученням відповідальних підрозділів, адаптували процес онбордингу, навчили команди рекрутерів та наймаючих менеджерів – все це для того, щоб зробити процес легким для співробітника, але в той же час якісним та комфортним.

Для цього ми формуємо базу корисних матеріалів та організовуємо навчання для працівників від експертів ринку за темами психічного здоров’я, спілкування в інклюзивному оточенні, надаємо можливість звернутися з персональним запитом до психолога або психотерапевта.

Програма реінтеграції ветеранів We`re Proud в UKRSIBBANK

Програма реінтеграції ветеранів We`re Proud в UKRSIBBANK

Гендерна рівність, особливо в процесах призначення на керівні посади, – непроста тема для багатьох українських компаній. Які європейські практики впроваджує UKRSIBBANK у цьому напрямку?

UKRSIBBANK є частиною Групи BNP Paribas, отже, усі цілі Групи розповсюджуються на нашу організацію. Група постійно мотивує менеджмент створювати умови для розвитку та підвищення жінок-лідерок. Усі організації, що входять до складу Групи, мають забезпечити не менше 40% жінок в складі правління. Окрему увагу надано створенню дружнього та розвиваючого середовища для жінок в ІТ та чоловіків в HR. У нас наразі жінки складають 42% членів правління, 37% штату ІТ, а ось над збільшенням частки чоловіків в HR нам треба ще працювати.

Як змінився формат соціальної підтримки співробітників UKRSIBBANK за два роки великої війни? Що зараз у фокусі?

Наша програма соціальної підтримки працівників People First за два роки пройшла певну еволюцію. Ми починали з евакуації та організації тимчасових прихистків, матеріальної підтримки фахівців та їхніх родин. Наші люди знаходяться в 40 країнах світу, та одним із завдань було – забезпечити їм можливість працювати віддалено. Близько 40% працівників наразі є внутрішньо переміщеними особами, велика частина з них вже третій рік отримує компенсацію оренди житла. Цього року ми робимо акцент на фізичному та ментальному добробуті. За допомогою регулярних опитувань стежимо за станом співробітників та збираємо зворотний зв’язок щодо дій менеджменту в питаннях підтримки працівників.

У межах програми We Care у нас працюють фахові психологи, проходять вебінари з метою підвищення обізнаності людей щодо їхнього стану та механізмів відновлення, постійно покращується перелік послуг у пакеті медичного страхування.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.