Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Боротьба з лудоманією чи вибірковий підхід? PlayCity наклало 4,8 млн грн штрафу на «Труху» та ІТ-медіа за рекламу бетінгу. Що відбувається

4 хв читання

Штраф за рекламу казино /Shutterstock

Канал «Труха» порушив одразу пять вимог Закону України «Про рекламу», зокрема нові правила щодо реклами азартних ігор. Фото Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:00 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:00

Онлайн-видання dev.ua 8 липня оштрафували за рекламу азартних ігор на 4,8 млн грн. Це вже другий подібний випадок за два тижні – 25 липня «чек» на таку ж суму отримав Telegram-канал «Труха Україна». Що вони порушили та за що критикують закон?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Держагентство PlayCity, яке перевіряє організаторів азартних ігор і тих, хто їх рекламує, наклало два штрафи за два тижні. Після телеграм-каналу «Труха» санкцію отримало медіа про IT – dev.ua.

Причина – порушення закону №4116-IX, який із квітня 2025-го змінив правила гри для рекламодавців азартного бізнесу й перезапустив роботу регулятора. За два місяці роботи PlayCity виявило і заблокувало понад 1300 нелегальних онлайн-казино, повідомило Міністерство цифрової трансформації.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні