Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Боротьба з лудоманією чи вибірковий підхід? PlayCity наклало 4,8 млн грн штрафу на «Труху» та ІТ-медіа за рекламу бетінгу. Що відбувається

4 хв читання

Штраф за рекламу казино /Shutterstock

Канал «Труха» порушив одразу пять вимог Закону України «Про рекламу», зокрема нові правила щодо реклами азартних ігор. Фото Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:00 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:00

Онлайн-видання dev.ua 8 липня оштрафували за рекламу азартних ігор на 4,8 млн грн. Це вже другий подібний випадок за два тижні – 25 липня «чек» на таку ж суму отримав Telegram-канал «Труха Україна». Що вони порушили та за що критикують закон?

Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!

До 25.08 діє спеціальна ціна.

Держагентство PlayCity, яке перевіряє організаторів азартних ігор і тих, хто їх рекламує, наклало два штрафи за два тижні. Після телеграм-каналу «Труха» санкцію отримало медіа про IT – dev.ua.

Причина – порушення закону №4116-IX, який із квітня 2025-го змінив правила гри для рекламодавців азартного бізнесу й перезапустив роботу регулятора. За два місяці роботи PlayCity виявило і заблокувало понад 1300 нелегальних онлайн-казино, повідомило Міністерство цифрової трансформації.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні