Німецький виробник одягу та взуття Adidas розпочав продаж свого бренду Reebok. Таке рішення прийнято в процесі розробки нової п'ятирічної стратегії.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- З першого кварталу 2021 року підрозділ Reebok у фінансовій звітності позначатимуть як актив, призначений для продажу.
- Після ретельного розгляду в компанії прийшли до висновку, що Reebok і Adidas зможуть значно краще реалізувати свій потенціал росту окремо один від одного.
- Adidas має намір зосередити свої зусилля на подальше зміцнення позицій бренду на світовому ринку спортивних товарів.
- У купівлі зацікавлені американська VF Corporation, яка володіє брендами Timberland і North Face, а також китайський виробник спортивного одягу і взуття Anta Sports, пише Manager Magazin. За даними видання, угоду можуть закрити в березні 2021 року.
Контекст
Adidas придбала Reebok в 2006 році за $3,8 млрд. Цей крок був спробою розширити свою присутність на ринку США, зазначає Forbes. Однак погані результати призвели до неодноразових закликів інвесторів позбутися бренду, пише Reuters.
Водночас Adidas вдалося закріпитися в США, зокрема, завдяки партнерству з такими знаменитостями, як Каньє Уест, Бейонсе і Фаррелл Вільямс.
Гендиректор Adidas Каспер Рорстед, зайнявши свій пост 2016 року, запустив план з оздоровлення Reebok. Це допомогло бренду повернутися до прибутковості, але вона продовжувала відставати від прибутковості основного бренду Adidas. Крім того, бізнес постраждав від пандемії COVID-19. Таким чином, чисті продажі Reebok впали лише на 7% у третьому кварталі 2020 року, до $488 млн, натомість в другому складали 44%.
Важливі цифри
$1,2 млрд. Саме стільки може коштувати бізнес Reebok, повідомила Reuters джерелу в банку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.