Німецький виробник одягу та взуття Adidas розпочав продаж свого бренду Reebok. Таке рішення прийнято в процесі розробки нової п'ятирічної стратегії.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- З першого кварталу 2021 року підрозділ Reebok у фінансовій звітності позначатимуть як актив, призначений для продажу.
- Після ретельного розгляду в компанії прийшли до висновку, що Reebok і Adidas зможуть значно краще реалізувати свій потенціал росту окремо один від одного.
- Adidas має намір зосередити свої зусилля на подальше зміцнення позицій бренду на світовому ринку спортивних товарів.
- У купівлі зацікавлені американська VF Corporation, яка володіє брендами Timberland і North Face, а також китайський виробник спортивного одягу і взуття Anta Sports, пише Manager Magazin. За даними видання, угоду можуть закрити в березні 2021 року.
Контекст
Adidas придбала Reebok в 2006 році за $3,8 млрд. Цей крок був спробою розширити свою присутність на ринку США, зазначає Forbes. Однак погані результати призвели до неодноразових закликів інвесторів позбутися бренду, пише Reuters.
Водночас Adidas вдалося закріпитися в США, зокрема, завдяки партнерству з такими знаменитостями, як Каньє Уест, Бейонсе і Фаррелл Вільямс.
Гендиректор Adidas Каспер Рорстед, зайнявши свій пост 2016 року, запустив план з оздоровлення Reebok. Це допомогло бренду повернутися до прибутковості, але вона продовжувала відставати від прибутковості основного бренду Adidas. Крім того, бізнес постраждав від пандемії COVID-19. Таким чином, чисті продажі Reebok впали лише на 7% у третьому кварталі 2020 року, до $488 млн, натомість в другому складали 44%.
Важливі цифри
$1,2 млрд. Саме стільки може коштувати бізнес Reebok, повідомила Reuters джерелу в банку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.