Співачка й акторка Анна Трінчер має 5,8 млн підписників у соцмережах на початок 2025 року. З ними вона ділиться лайфстайл-контентом і творчістю: анонсує нові кліпи, публікує бекстейджі зі зйомок. Але побудувати плацдарм блогерці допомогли гайпові теми.
- Музичну карʼєру Трінчер розпочала у шість років, а в 14 представляла Україну на «Дитячому Євробаченні 2015». Виступ із піснею «Почни з себе» приніс виконавиці 11-те місце. У 2018-му співачка взяла участь у восьмому сезоні «Голос країни», де здобула третє місце.
- У 2018–2019 роках на телеканалі «1+1» виходив підлітковий серіал «Школа», в якому Трінчер виконувала роль старшокласниці Нати. Серіал став одним із найрейтинговіших на українському телебаченні, тож його продовжили ще на два сезони: «Школа. Недитячі ігри» та «Школа. Випускний».
- Instagram-акаунт Трінчер зареєструвала в 2013 році. Спершу вона публікувала кавери пісень, танцювальні ролики та жартівливі відео. З виходом «Школи» зʼявилося більше контенту зі зйомок серіалу. За рік, до весни 2019-го, аудиторія блогерки в Instagram зросла у 3,5 раза – з 200 000 до 700 000 підписників.
- Влітку 2020 року Трінчер долучилася до Top Team House – TikTok-будинку під Києвом, де вона проживала і знімала контент разом з іншими блогерами. З одним із них – Олександром Волошиним – співачка одружилася у 2022 році. У 2023-му пара розлучилася.
- Завдяки гайпу та агресивному маркетингу Трінчер вдалося наростити аудиторію в соцмережах. Один зі стрибків у прирості відбувся після трансляції пластичної операції блогерки. Цей контент приніс близько 20 000 нових підписників, розповіла співачка в інтервʼю Маші Єфросиніній.
- Крім сторінок у TikTok та Instagram, Трінчер має YouTube-канал. Найдавніше відео на ньому вийшло у листопаді 2023-го. Розмова співачки з колишнім чоловіком після розлучення зібрала 1,3 млн переглядів на платформі. На каналі також виходить розмовне шоу «Перепрошую» з Трінчер, співачкою Діаною Глостер, блогеркою Анітою Соловей і маркетологинею Валерією Андріївною. Середня кількість переглядів під випусками шоу – 205 000.
- Станом на початок 2025 року щомісячний дохід від монетизації та рекламних інтеграцій Трінчер становить $10 000–15 000, розповіла вона Forbes. Рекламу в блогерки замовляють українські та міжнародні бренди, серед яких – Pepsi, EVA та Metro.
Матеріали по темі