Заробити на тренді «сталий розвиток»
Рівненський підприємець Богдан Процюк бізнесом почав займатися з 16 років. Спочатку створив страйкбольний клуб, потім продавав техніку. Рік тому відкрив підприємство, що виготовляє паперові екотрубочки для напоїв. Ідею підгледів у ЄС, де відмовляються від пластику. Поміркувавши, що Україна рано чи пізно наздожене Європу, вклався в обладнання потужністю 10 млн трубочок на місяць. С
початку справа не пішла: українці не хотіли купувати більш екологічні трубочки, які в десятки разів дорожчі за звичайні. Продажі зросли після того, як Процюк пробився до рестораторів. Нині, за словами підприємця, серед його замовників мережі ресторанів La Famiglia та кав’ярень Coffeelat. Усього, як зазначає Процюк, кількість В2Вклієнтів досягла 200. Щомісяця на українському ринку його компанії вдається реалізувати понад 1,5 млн паперових трубочок. У середньому один ресторан «споживає» майже 10–15 000 одиниць на місяць.