Cargofy розвиває застосунок для далекобійників, що допомагає знайти замовлення. Ще пів року тому команда Cargofy налічувала 95 людей. Логістична криза у США – ринку, що приносить 90% доходу, – змусила скоротити штат на 22%.
З початку року в Америці збанкрутували Transplus і Surge Transportation – два великих транспортних брокери, що були посередниками між перевізниками й відправниками вантажів. Щонайменше вісім великих гравців провели масові скорочення.
Які шанси у Cargofy?
У базі стартапу понад 40 000 вантажівок, що належать самозайнятим водіям, транспортним компаніям та логістичним операторам. «Нам вдалося повернутися на довоєнні темпи зростання», – каже співзасновник та CEO Cargofy Стах Возняк.
У 2022-му платформа, що збирала замовлення через брокерів, отримала $2,6 млн виторгу, за 10 місяців 2023-го – $3,2 млн. Криза спонукає розширюватись у нові ніші. В серпні 2023-го до основного сервісу додали платформу fr8lines, що дозволяє замовляти перевезення, минаючи посередників. «Cargofy перестав бути просто цифровим диспетчером», – каже Возняк.
Завдання на 2024-й – залучити $15 млн інвестицій на масштабування й наростити річний дохід до $10 млн. «Це дозволить нам досягти оцінки бізнесу у $80–100 млн», – каже Возняк.