Чернігівське

AB InBev Efes Украина, пиво

Чернігівське
$230 млн

Профайл

Рік створення бренда
1988

Бренд «Чернігівське», що є однією з найвідоміших українських марок пива, насправді — крапля в океані пивного гіганта, який контролює понад чверть світового ринку. Однак на локальному рівні бренд має велику вагу: «Чернігівське» спонсорувало спортивні події найвищого рівня, а в Чернігові є невід’ємним учасником міських святкувань та соціальних проєктів. Під час епідемії коронавірусу компанія долучилася й до допомоги малому й середньому бізнесу, виділивши 2,5 млн грн на програму «Підтримаємо улюблений заклад разом», де людям пропонували сертифікати на пиво (зокрема й «Чернігівське») у ресторанах та барах на їхній вибір.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Хрещатик
«Хладопром» (Володимир Баришевський та родина)
$20 млн
Яготинське
«Молочний Альянс» (спадкоємці Федора Шпига, Олександр Деркач, Сергій Вовченко)
$115 млн
Участь в рейтингах