Бренд «Чернігівське», що є однією з найвідоміших українських марок пива, насправді — крапля в океані пивного гіганта, який контролює понад чверть світового ринку. Однак на локальному рівні бренд має велику вагу: «Чернігівське» спонсорувало спортивні події найвищого рівня, а в Чернігові є невід’ємним учасником міських святкувань та соціальних проєктів. Під час епідемії коронавірусу компанія долучилася й до допомоги малому й середньому бізнесу, виділивши 2,5 млн грн на програму «Підтримаємо улюблений заклад разом», де людям пропонували сертифікати на пиво (зокрема й «Чернігівське») у ресторанах та барах на їхній вибір.
Інформація про Чернігівське
AB InBev Efes Украина, пиво
$230 млн
Профайл
Рік створення бренда
1988
Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»