Студія онлайн-навчання EdEra розпочалася 10 років тому з авторського курсу фізики від засновника компанії Іллі Філіпова. Ринку онлайн-освіти в Україні майже не існувало, тож перші три роки проєкт майже нічого не заробляв, розвивався лише завдяки грантам. Згодом зʼявилися перші комерційні проєкти. Сьогодні команда EdEra створює освітні продукти для держави, бізнесу та громадського сектору, «50-60% проєктів – комерційні, зростаємо щороку на 30-50%», – розповідає Ілля Філіпов.
У портфелі EdEra проєкти для Coca-Cola, Ubisoft, Genesis, «Київстар», UNICEF, USAID, UNESCO, МОН України. Для Міносвіти розробила курс для вчителів початкової школи. На нього зареєструвалося понад 280 000 педагогів, 180 000 з яких отримали сертифікати про навчання.
Кількість користувачів EdEra за 2023-й зросла на 227 000, натепер їх понад 2 млн. EdEra розробляє продукти на міжнародну аудиторію – частина курсів перекладена 14 мовами. Торік запустили перший український продукт на американській платформі Coursera, присвячений історії України.