«Від безпритульного до мультимільйонера» – назва одного з випусків YouTube-проєкту Big Money учасника списку Forbes Євгена Черняка. Головний герой відео, яке набрало 1,8 млн переглядів, засновник бренду Enjoy The Wood Ігор Фостенко.
Компанія Фостенка і дружини виготовляє дерев’яні вироби з 2014 року. Бестселер – настінні 3D-карти міст та континентів. Лише на Amazon купували 20% товарів Enjoy The Wood, а на Etsy компанія продала майже 100 000 товарів. До повномасштабної війни Фостенки мали декілька виробництв на 3000 кв м. Понад 70% товарів продавали в США та Європу, масштаб експансії – 90 країн. Виторг у 2020-му – $12 млн.
До 24 лютого 2022 року Enjoy The Wood будував грандіозні плани масштабування – саме йшли перемовини про співпрацю з американською мережею Costco. З початком великої війни компанія втратила виробництво на понад $2 млн. Фабрики і офіс компанії в Ірпені, Бородянці та Бучі розтрощили окупанти. Enjoy The Wood довелось релокуватися на Закарпаття і відновити там виробництво за 1,5 місяці. «Звʼязались з оптовими клієнтами, зібрали інформацію по замовленнях, щоб розуміти яке виробництво потрібно відновлювати», – говорив Фостенко в ефірі «Гончарова подкаст».
Відновлювати перемовини з Costco компанія поки не планує. Те, що ми зараз виробляємо, ми можемо продати і самі, пояснював співзасновник Enjoy The Wood.