Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
09:33 хвилин
На маркетплейсах – тисячі магазинів. Як знайти свою нішу і вирости у бренд, який щомісяця відправляє 700-1300 замовлень, майже половину з яких отримує через власний сайт?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Чи справді ця сокира заморожуватиме плоть і завдаватиме крижаної шкоди, як це відбувається в грі?» – запитує американський науковий блогер Кайл Хілл у своєму YouTube-експерименті. В руках він тримає копію ігрової зброї – сокири Кратоса з God of War: Ragnarök, яку охолоджує в рідкому азоті й прикладає до води та шматка м’яса. Обидва замерзають за лічені секунди.
Знаряддя з досліду – робота українського бренду Ancient Smithy, який з 2017 року продає на маркетплейсах подарункові сокири та молоти. Ролик зібрав понад 600 000 переглядів на YouTube і за місяць приніс трикратний ріст замовлень на модель у відео, розповідає засновник Михайло Пересунько, 37.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.