Інформація про Epom

Інвестиції: $8,2 млн, Реклама

Epom /з особистого архіву
Оцінка: $30 млн
21 місце
30 найкращих стартапів

Профайл

Кількість працівників
53 особи
СЕО
Антон Руїн
Рік заснування
2011
Засновники
Алекс Луньков, Антон Руїн, Сергій Чудновський

30 найкращих стартапів

У серпні 2011 року компанія Epom запустила платформу для автоматизації реклами та монетизації трафіку. Український ринок замалий, тому стартап спочатку орієнтувався на географію з найдорожчим рекламним трафіком – США, Канаду і Європу. Вже за рік Epom вийшла на мільярд рекламних показів на місяць. Виторг у 2020 році досяг $4,7 млн. Рекламні технології в кризовий 2020 рік не постраждали, і це дає змогу компанії впевнено дивитися в майбутнє. У 2021‑му Epom сфокусується на розвитку White Label DSP – платформи для автоматичної закупівлі реклами.

Поруч в рейтингу «30 найкращих стартапів»
Rentberry /з особистого архіву
$12,5 млн
$25–50 млн
Scalarr /з особистого архіву
$8 млн
$20–40 млн
Участь в рейтингах