GoITeens – ІТ-академія для дітей та підлітків. Компанія пройшла трансформацію від локальної школи вихідного дня для дітей співробітників до повноцінного EdTech-бізнесу, який надає послуги клієнтам по всьому світу онлайн.
Перша версія GoITeens – філія материнської GoIT у Львові, що у вихідні навчала дітей співробітників ІТ-компаній. GoITeens в 2023 році – самостійний бізнес зі 140 млн грн виторгу та 153 членами команди, які працюють в Україні та поза її межами.
Наразі це не просто школа з програмування, а агрегатор курсів, розповідають засновники. Дітей вчать досягати комплексного успіху й розвивати не тільки технічні скіли, а й прокачувати особистісні якості, які стануть в пригоді як у кар’єрі, так і в житті, говорять вони. Наприкінці 2020 року метою GoITeens було мати 500 студентів, в 2024-му в академії навчаються понад 10 000 учнів. Серед випускників – CTO українського стартапу Harmix Дмитро Лопушанський та провідний розробник Unreal Engine Kevuru Games Остап Леонов.
У перший рік великої війни компанія заробила 14 млн грн, у другий – вдесятеро більше. Втриматися на початку війни допоміг тест нового формату – безоплатних марафонів. Гіпотеза спрацювала й на сьогодні один такий марафон, який охоплює 7-10 тисяч дітей, генерує 500 000 грн продажів, кажуть Роман Корицький і Вячеслав Поліновський.
Сайт з 22 сторінками та 12 продуктових лендінгів приносять компанії 420 000 грн/місяць з SEO та органіки. Публікації у 5 соцмережах та 2 месенджерах генерують 400 000 грн/місяць. Якщо у 2020 році GoITeens прагнула отримувати до 1,4 млн грн виторгу за квартал, сьогодні ці 1,4 млн грн компанія заробляє в середньому за 2 дні, кажуть засновники.
Ціль на 2024 рік – запустити власний коледж диджитал-професій.