На початок 2025 року в Кенді Суперстар сукупно 14,1 млн підписників у TikTok, YouTube та Instagram – блогерка очолює рейтинг найпопулярніших українських інфлюенсерів 2024-го за версією Forbes Ukraine. Вирватися в лідери вдалося за рік: плюс 4,7 млн підписників за 11 місяців 2024-го. З моменту складання рейтингу лише за місяць аудиторія блогерки зросла ще на 1 млн. Дохід групи компаній Кенді за 2024 рік – 23 млн грн.
- Справжнє ім’я Кенді Суперстар – Наталія Вуглицька, вік – 27 років. Уанет дізнався про Вуглицьку в 2014 році. Тоді вона стала відомою як художниця з Вінниччини, що малює гіперреалістичні портрети і продає їх через соцмережі.
- У наступні роки Вуглицька була вокалісткою групи Ukrainian People шоумена Сергія Пастуха, під псевдо Наталі Кенді вела власне шоу «Кенді на переговорах», куди запрошувала політиків, організовувала вечірки та фестивалі, продюсувала дитячі конкурси краси.
- У 2019-му Вуглицька вже в образі Кенді Суперстар знялася в шоу «Богиня шопінгу» на телеканалі ТЕТ, на той момент у неї було понад 600 000 підписників у Instagram.
- Завести акаунт у TikTok у лютому 2020-го підштовхнув карантин. Вуглицька почала публікувати розважальні відео щодня, але з сотень роликів того періоду лише з десяток змогли набрати понад 100 000 переглядів.
- Успіх прийшов улітку 2021-го. Відео, в якому Кенді перевтілюється в ляльку-вбивцю з популярного серіалу «Гра в кальмара», отримало 15 млн переглядів за перший тиждень. Наступним вдалим форматом стали огляди незвичних товарів з AliExpress.
- З початку 2022-го майже кожне відео Вуглицької у TikTok збирає мільйонні перегляди, блогерка запускає YouTube, переходить на українську.
- У липні 2023-го 50-секундне відео Кенді з доглядовою рутиною у стилі «Барбі» отримало 350 млн переглядів у YouTube, зробивши Вуглицьку найпопулярнішою блогеркою України за версією Національного реєстру рекордів.
У липні 2023-го 50-секундне відео Кенді з доглядовою рутиною у стилі «Барбі» отримало 350 млн переглядів у YouTube.
- В Instagram Кенді будує сюжетні лінії з яскравими інфоприводами: купівля дорогого авто, пластична операція, каблучка на заручини з 30 діамантами, перелічує Influencer Lead OMG Agency Роза Багдасарян. Цікавий сторітелінг доповнює оригінальний образ – вигадане ім’я і яскраво-рожеве волосся.
- Мінімальна вартість рекламної інтеграції на сторінках Кенді – 100 000 грн, найдорожча реклама обійшлася замовникам у 1 млн грн, розповідає блогерка. Вона робить від п’яти до десяти рекламних інтеграцій щомісяця.
- На стабільний щомісячний дохід $5000–10 000 із монетизації YouTube інфлюенсерка, за її словами, вийшла в середині 2023-го. Відтоді ця цифра зросла до $24 000 на місяць, зазначає Вуглицька.
- У 2024 році блог, за словами Кенді, приніс групі її компаній близько 23 млн грн доходу.
Матеріали по темі
Матеріали по темі