У грудні 2019 року Мінекономіки визнало знак «Хрещатик» добре відомим у класі «морозиво». Це допоможе харківській компанії «Хладопром», яка купила права на бренд у 2011 році, вберегти його від зазіхань конкурентів. Морозиво, назване на честь центральної вулиці Києва, знайоме українцям десятиліттями. За даними минулорічного опитування мешканців великих міст, 63% респондентів знають його з дитинства. Бренд співпрацює зі співаком DZIDZIO, який є більше ніж просто запрошеною зіркою. У заявках на товарні знаки «Хрещатика» можна знайти і його обличчя, і тексти його пісень. Зокрема, виробник вирішив захистити права на рядок «У-у-у, я так Хрещатик люблю!».
Інформація про Хрещатик
«Хладопром» (Володимир Баришевський та родина), морозиво
$20 млн
Профайл
Рік створення бренда
1960-ті
Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»