Автори каналів Kids Diana Show та Kids Roma Show зняли сотні відео про своїх дітей, але так і не розкрили своїх прізвищ. Батьки головних героїв роликів, Володимир і Олена, оберігають приватність і після укладення контракту з американським стартапом Pocket. watch. Компанія, заснована у березні 2017 року, просуває YouTube-зірок і спеціалізується на контенті покоління «альфа» – дітей, що народилися після 2010 року. За словами засновника і CEO Pocket.watch Кріса Вільямса, українські інфлюенсери можуть повторити успіх Раяна Каджи, визнаного у 2019 році найбільш високооплачуваним YouTube-блогером у світі за версією Forbes із річним доходом $26 млн.
Канали Діани і Роми з’явилися на відеохостингу одночасно, у 2015 році. Вже за три роки завдяки відео з дитячими витівками та розпакуванням іграшок обидва отримали «діамантову кнопку» – нагороду YouTube за 10 млн підписників. Спочатку контент виходив лише російською, але зі зростанням аудиторії в роликах усе частіше звучить англійська мова.